שתף קטע נבחר

בני גנץ וקשר השתיקה: מה יעלה בגורל המועמד האהוב ברשת?

"דקה דומייה עם בני גנץ", "פסטיבל הסרטים האילמים" בהנחייתו והדף שמעדכן בכל שעה על עמדותיו: לאחר ששבר שתיקה והמקורבים התנערו, הרשת מבולבלת מתמיד

מאז הכריז בני גנץ באופן רשמי על כניסתו לפוליטיקה  ורשם את מפלגת "חוסן לישראל", הרשת מתענגת על המועמד השתקן: עמודי פייסבוק מוצלחים כמו "דף שמעדכן בכל שעה על העמדות הפוליטיות של בני גנץ", ואירועים מזוייפים כמו "סדנת ויפאסנה עם בני גנץ", "דקה דומייה עם בני גנץ", "פסטיבל הסרטים האילמים" בהנחייתו ואפילו "תחרות נעיצת מבטים" - חידדו כי מדובר ככל הנראה במועמד הכי כיפי ברשת. למה? כי כל עוד גנץ שותק - אפשר להתייחס אליו באירוניה לבבית.

 

בני גנץ בפייסבוק (צילום מסך)
מעדכנים על עמדותיו בדף הפייסבוק(צילום מסך)

 

 

 

אבל ייתכן שכל הטוב הזה נגדע אתמול (ב') כשגנץ התבטא לראשונה נגד חוק הלאום. במפגש עם פעילים דרוזים הבטיח: "אפעל לתיקון חוק הלאום", ואושיות הרשתות החברתיות לא ידעו איך לאכול את הבשורה המרה על סופה של תקופה קצרה ושתוקה. בערב כבר הגיעו כותרות אחרות, שבישרו כי מקורבים לגנץ מתנערים מהאמירה, זאת לאחר שעות ארוכות בהן הותקף המועמד והואשם בשמאלנות-יתר בעקבות האמירה.

 

 

בזמן שגנץ עסוק בלסדר את הברווזים שלו בשורה, לא ברור מה יעלה בגורלו של הרמטכ"ל לשעבר בכל הנוגע לרשת הישראלית, שמצאה עצמה מבולבלת במיוחד ביממה האחרונה: האושיות ממשיכות לחכות לסימן ראשון לדעה קונקרטית מפיו, אבל כל עוד הוא שותק - גנץ ממשיך להיות חביב הקהל. בינתיים, הנה כמה מהפוסטים, האירועים והעמודים היותר מוצלחים שנערמו בשבועיים האחרונים ברשת, רגע לפני שגנץ פותח את הפה ומאפשר לאושיות לבקר אותו גם על דעותיו:

 

 

 

 

 

 

 

 (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

 

 (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
מתוך דף הפייסבוק שמעדכן על עמדותיו
צילום מסך
מומלצים