שתף קטע נבחר

ראשל"צ בהרכב חסר בשבת

ליאור שחר הודיע כי לא יופיע למשחקי הקבוצה ולא יעביר אליה כספים עד הדיון בעתירה. חלק ניכר משחקני הקבוצה לא עברו את הבקרה התקציבית

ניסן קפטה, אלון אופיר, בני קוזושווילי, תומר אליהו וקונסטנטין ויזוניק וקארול שול, שישה משחקני המפתח של עירוני ראשון לציון לא יוכלו לקחת חלק במשחק הקבוצה ביום שבת מול הפועל חיפה, לאחר שחוזיהם לא אושרו בבקרה התקציבית.
לרשותה של ראשון עומדים 2.5 מיליון שקל בלבד, לאחר שהרוכש המיועד של הקבוצה, ליאור שחר, נמנע מלהעביר מיליון דולר נוספים לקבוצה עד לדיון בבג"צ בעניינו. הדיון בעתירה שהגישו שניים מחברי מועצת ראשון לציון נגד מכירת הקבוצה לשחר נדחה ל-24.8. עד אז מנוהלת הקבוצה על ידי עמותת הניהול, ואילו ליאור שחר הודיע מצידו כי לא יעביר כספים לקבוצה ואף לא יגיע לצפות במשחקים עד שתאושר מכירת הקבוצה.
היום (שלישי) אושרו בבקרה התקציבית חוזיהם של שרון מרציאנו, גיא מלמד, דני אלברט, אבי פיטוסי, אודי כבודי, שלומי בן חמו ואייל כהן. מאמן הקבוצה, רמי לוי, חתם על חוזה זמני מוקטן, על מנת שיוכל לעמוד על הקווים ביום שבת. מחר ימשיך גזבר עירוני ראשון בשיחות עם שחקנים על מנת לקצץ בחוזיהם ולהעבירם את הבקרה התקציבית.
בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, החליט לסייע לעירוני ראשון, והשאיל ללא כל סיכום לקבוצה את הבלם הניגרי הריסון אמוקו, ששיחק עם הקבוצה בגביע הטוטו, ואת גיא מלמד.

מדר הגיע, סאריץ' ושום עוזבים

יוסי מדר החל להתאמן שלשום בראשל"צ וצפוי להחליף את עידן שום, שעזב את הקבוצה.
גם השוער אלכסנדר סאריץ' בדרך החוצה מראשון לאחר שקבוצתו הקודמת, הפועל ירושלים, ביקשה להחזירו לשורותיה.
מכבי תל אביב הציעה לעירוני ראשון את החלוץ הגרוזיני קלמנטי טצשווילי. גוברים הסיכויים כי הבלם הניגרי פטריק אובייה יחזור לקבוצה. אובייה, שיצא לניגריה על מנת להצטרף לסגל הנבחרת האולימפית של ארצו, יחזור לארץ בעוד כחודש.

לפנייה לכתב/ת
ארכיון ידיעות אחרונות
זה שבא. יוסי מדר
ארכיון ידיעות אחרונות
ארכיון ידיעות אחרונות
וזה שהולך. אלכסנדר סאריץ`
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים