שתף קטע נבחר

הכתרנו את אלוף הארץ בנהיגה. ברוורס, עם עגלה

קיבצנו את ארבעה נהגי המירוץ המוכשרים ביותר בישראל במסלול החדש והמאתגר בערד לתחרות ראש בראש על כל הקופה. זה לא היה מירוץ סטנדרטי

 

 

הכירו את ארבעת נהגי המירוץ הטובים בישראל. דור חדש שפרץ מזמן הרחק ומעבר לגבולות המדינה ומתחרה בסבבים יוקרתיים בזירה האירופאית. הכי חשוב, חבורה סופר-מוכשרת שמתמודדת עם הטובים בעולם ללא רגשי נחיתות, תירוצים והסברים. מספר הפעמים בהם נוגן ההמנון במהלך 2018, עם דגל ישראל מתנופף מעל המדרגה הגבוהה ביותר על הפודיום, היה גדול מאי פעם.

נהגי מירוץ רוורס עגלה (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)
קחו למשל את אלון דאי (27) מאשדוד, המעוטר שבחבורה וזה שמחזיק בהישג ענק - שנה שנייה ברציפות אלוף ליגת הנאסקר האירופאית. רוי ניסני (24) מהרצליה הוא נהג פורמולה 2, סבב יוקרתי ביותר המשמש בין היתר מקפצה מוכרת לקטגוריית המירוצים הבכירה, פורמולה 1.

 

ויש את ירין שטרן (23) ממושב רמות מאיר, היחיד שמתחרה עם מכונית מירוץ ישראלית - פורמולה גריפ - ומחזיק בתואר אלוף סבב G1 האיטלקי. ובר ברוך (23) מכרמיאל, שנה שניה ברציפות בליגת סופר GT3 האיטלקית עם מקום שלישי בניקוד זהה לשני, חמש נקודות בלבד מאלוף הסדרה.

נהגי מירוץ רוורס עגלה (צילום: ניר בן זקן)
מימין: רוי ניסני, אלון דאי, בר ברוך וירין שטרן(צילום: ניר בן זקן)

 

ניצלנו את פגרת החורף כדי להזמין את הארבעה למסלול המרוצים בערד לצורך קביעת שיא מיוחד. מן הסתם, הם הניחו שיאלצו לגייס את כישורי הנהיגה יוצאי הדופן שלהם. תגובות מהירות כברק, לימוד מסלול מהיר ושליטה פנטסטית במכונית. כל זאת לטובת הקפת מסלול מהירה על מכונית ספורט קיצונית.

נהגי מירוץ רוורס עגלה (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)

 

זה לא קרה. אתגר הנהיגה יוצא הדופן התגלה להם כרחוק ביותר מזה אליו הם מורגלים: תחרות נהיגה בטנדר, לאחור, בין ארבעה קונוסים ועם עגלה רתומה כשעליה רכב שטח SBS. זו משימה בסיסית לכל בן משק שעבד בגד"ש. עבורם זה היה הרבה יותר מורכב. כל אחד מהם קיבל שלושה מקצי אימון ושני מקצי ממדידת זמנים, והנה לנו אלוף חדש:

 

התוצאות:

1. בר ברוך – 30.06 שניות

2. אלון דאי – 44.08 שניות

3. רוי ניסני – דקה ו-1.27 שניות

4 ירין שטרן – 2 דקות ו-27.97 שניות

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר בן זקן
נהגי מירוץ רוורס עגלה
צילום: ניר בן זקן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים