שתף קטע נבחר

אימון אישי: לצאת לדייט נוסף למרות הייאוש

את מכירה בחור דרך האפליקציה או דרך חברים משותפים, אתם משוחחים בטלפון ומחליטים לצאת לדייט. פגישה מספר אחת עם הבחור הזה, פגישה מספר 100 במונה הפגישות שלך לשנה האחרונה. כך תהפכי את הייאוש להצלחה

גבר ואישה בדייט (צילום: Shutterstock)
הדייט רק התחיל וכבר בא לי להסתלק(צילום: Shutterstock)

ערב הפגישה מגיע. את בוודאי שואלת את עצמך בציניות מלווה בייאוש (או להפך) למה בכלל לצאת מהבית אם 99 הפגישות הקודמות לא הובילו לשינוי הסטטוס מרווקה לנשואה. את עייפה מהפגישות שמעצם טבען מתנהלות כמו ראיונות עבודה ולא כמו פגישות רומנטיות, מאוכזבת מהציפיות שנגוזו ומרגישה איך הלאות מתחילה להתפשט לך בכל הגוף. אין ספק שהדבר שאת הכי רוצה לעשות כרגע זה להיכנס למיטה, לבהות בטלוויזיה ולשכוח מכל העולם ואשתו.

 

המדריך לדייט ראשון: מה לובשים ואיך מפלרטטים?

דייט ראשון כגרושה וכבר נפלתי על מטרידן

 

דייטים ראשונים הם לא דבר קל. גם להיות במצב של חיפוש זה מאוד מעייף, ולא משנה אם מחפשים בן זוג, עבודה או דירה, ואני מתכוונת בעיקר לחיפוש המסיבי, הכמעט יום-יומי. למה הוא קשה? כי אנחנו חוזרים כל הזמן על אותן פעולות ואת התוצאה רואים רק בסוף, לעיתים אחרי חודשים או שנים. אם ניקח לדוגמה את האפליקציות: מחפשים פרופיל, אחר כך משוחחים בטלפון ואז נפגשים, ולכל אורך הדרך אנחנו שואלים פחות או יותר את אותן שאלות: במה אתה עוסק? איפה למדת ואיפה היית בצבא? מאוד מעייף לחזור כל הזמן על אותה רוטינה.

 

אז אני לא יודעת אם הפגישה הספציפית הזו תוביל לנחלה שאת כל כך מצפה לה, אבל אני בטוחה בדבר אחד: אין לך ברירה אחרת, אלא לנסות. כי אם את מעוניינת בזוגיות והבחור עבר את מבחן הטלפון (כבר התקדמות!), את חייבת לצאת לפגישה ולהשאיר את שק האכזבות בבית, סגור ונעול הרמטית. גם אם יצאת למאות דייטים בחייך (אחי הציניקן אומר שעברתי את האלף, אבל לדעתי הוא מגזים), את חייבת להתייחס לפגישה הזו כפגישה הראשונה בחייך, ולהעניק לבחור את ההזדמנות המגיעה לו. הוא לא אשם אם האקס האחרון הבריז לך דקה לפני החתונה, או אם הבחור שלפניו עלה לך על העצבים עוד לפני שתמה הפגישה הראשונה.

 

 

לבוא חיובית, לא להשוות לאקסים

אני יודעת עד כמה קשה לעשות את ההפרדה בין העבר להווה, ואני עוד יותר יודעת עד כמה קשה לתחזק אופטימיות, אבל אם את רוצה עתיד אחר את לא יכולה להישאר עמוק בעבר. את צריכה להביט קדימה ולפתוח דף חדש. באמת שאין לך ברירה אחרת. ועכשיו נתמקד בפגישה עצמה: ביטחון עצמי זה הכול, אז התלבשי יפה, התאפרי, סדרי את השיער והרגישי מיליון דולר. הגיעי אופטימית לפגישה, חייכי לבחור שעומד מולך ולחצי את ידו בחמימות. נהלי איתו שיחה נעימה, תוך הקשבה מלאה.

זוג משועמם בדייט (צילום: Shutterstock)
אל תתייאשי. בסוף משהו יתפוס(צילום: Shutterstock)
 

אל תשווי את הבחור לבחורים אחרים, במיוחד לא לאקסים שלך, שככל שחולף הזמן אנו נוטים לזכור להם רק את הטוב ולשכוח את הפחות. אל תשאלי את הבחור אודות הקשרים הקודמים שלו כי זה מוקדם מדי וגם לא רלוונטי, ואם הוא שואל אותך, תעני לו שתשמחי לשתף אותו בשלב מאוחר יותר (אני לא סבלתי ששואלים אותי על הקשרים הקודמים שלי, במיוחד בשלב כל כך מוקדם, ואני מאמינה שהמידע הזה מתקבל גם ללא צורך בחקירות).

 

במידה שהבחור מצא חן בעינייך, אמרי לו שהיה מאוד נחמד. במידה שהוא מאוד-מאוד מוצא חן, אמרי לו שתשמחי להיפגש איתו שוב. אל תפחדי מהתחמקות מצדו או מתשובה שלילית. עדיף סירוב על תחושה של פספוס. זכרי תמיד שגם הבחורים הכי מצ'ואיסטים (על אחת כמה וכמה הביישנים) עשויים לפחד מהתגובה שלך, ושגם להם יש שק אכזבות, ויתכן וזו הסיבה שהם לא יוזמים.

 

ואם הוא לא מצא חן? אמרי יפה שלום בסיום הפגישה (שהרי אנחנו מעדיפות עולם היכרויות נעים ומכובד), גשי לקיוסק הראשון שנקרה בדרכך ופנקי את עצמך במשהו מתוק. הגיעי הביתה, כנסי למיטה וצפי בסרט הכי רומנטי שיש. המשיכי לחלום על אהבה וזוגיות מאושרת. אל תפסיקי. כי אם לא תחלמי, החלום לא יתגשם. זכרי שכל מערכת יחסים מתחילה בפגישה ראשונה.

 

אורלי אופלטקה היא מנחה סדנאות לרווקים, רווקות ולהוריהם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
עוד יום, עוד דייט גרוע לאוסף
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים