שתף קטע נבחר

בית"ר ירושלים: מתיחות בין אלי אוחנה למשה חוגג

היו"ר לא מרוצה מכך שהבעלים מרבה להתערב בעניינים מקצועיים, במיוחד על רקע צירופו של יוסי בניון שנעשה מבלי להתחשב בעמדתו. חוגג: "אין מתיחות ביני לבין אוחנה". בן חיים אחרי ההפסד למכבי ת"א: "אנחנו בית"ר ירושלים ולא נרים ידיים". המו"מ מול מאריבור על זחוביץ' נמשך

בקיעים ביחסים בין בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ליו"ר אלי אוחנה. בסביבתו של אוחנה העידו כי יש תחושה שחוגג מתערב יותר מדי בנושאים מקצועיים, כשאחד המהלכים שהגבירו את המתיחות היה המהלך הסוליסטי של הבעלים בהחלטה להחתים את יוסי בניון. חוגג הגיב: "אין מתיחות ביני לבין אוחנה".

 

לטבלת ליגת העל

 

בכל מקרה, גם אם תהיה החרפה של המצב, לאוחנה יש חוזה לעוד שלוש וחצי שנים. בניגוד לתקופתו של אלי טביב שהיה ערב אישית על חוזהו של אוחנה, חוגג מצידו לא הציב ערבויות אישיות ומדובר בחוזה לכל דבר.

אלי אוחנה בית
אוחנה. לא אוהב את ההתערבות של חוגג(צילום: אוהד צויגנברג)

 

ההפסד למכבי תל אביב הגביר מאוד את הלחץ במועדון, בו מתחילים להבין שיש סכנה ממשית לירידת ליגה. "יש פה איזה ניתוק מהמציאות בין הציפיות, או האמונה שהכל יהיה בסדר, לבין מה שקורה בפועל – שבית"ר לא הבקיעה כבר כמה משחקים ויכולה למצוא את עצמה בליגה הלאומית בסיום העונה הזו".

 

כבר בשבת הקרובה מצפה לקבוצה קרב תחתית מול מ.ס אשדוד שבמקום האחרון, כשהפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה נמצאות במרחק נקודה אחת בלבד מהירושלמים. "אם לא ננצח את המשחק הזה, אנחנו בבעיה גדולה", אמרו בבית"ר.

 

יוסי בניון ביציע באצטדיון דוחא (צילום: עוז מועלם)
יוסי בניון. שחקן המריבה(צילום: עוז מועלם)

 

"אנחנו בית"ר ירושלים ולא נרים ידיים", אמר הבלם טל בן חיים, אבל עם תקציב של 60 מיליוני שקלים, במועדון מגדירים את העונה - גם בקדנציה תחת ניר קלינגר - ככישלון גדול, כולל אובדן הכנסות של מיליוני שקלים אם אכן לא יגיעו לפלייאוף העליון.

 

עיקר הביקורת היא על שחקני החלק ההתקפי, שפשוט לא מספקים את הסחורה. קלינגר החליט שלא להכליל בסגל שני זרים, יקוב סילבסטר ואפונסו טיירה, והמטרה היא להחתים לפחות חלוץ, כשעדיין מתקיים מו"מ מול מאריבור שדורשת 1.5 מיליון אירו עבור לוקה זחוביץ'.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אוחנה וחוגג
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים