שתף קטע נבחר

אסיפת חירום של עובדי סלקום: "לא נהסס להשבית את החברה"

לאחר שמנכ"ל סלקום איים לפטר 250 עובדים, מאות נטשו הבוקר את משרדי החברה. יו"ר וועד העובדים: "אם ההנהלה רוצה מלחמה - היא תמצא מולה אלפי עובדים נחושים"

הפצצה שהטיל מנכ"ל סלקום ניר שטרן כשאיים בפיטורי 250 עובדי החברה , אם העובדים לא יוותרו על תוספות השכר - ממשיכה לזעזע את חברת התקשורת הישראלית. הבוקר נטשו מאות מעובדי סלקום את משרדיהם לאסיפת חירום, וזאת בתגובה למכתב שהוציא אמש מנכ״ל החברה ובו נטען כי סלקום תיאלץ לפטר 250 עובדים.

 

ספורט 5 פרימיום לחצי שנה חינם. איפה הקאץ'?

פרטנר חידשה את מבצע נטפליקס חינם וביטלה את הטבת ערוצי הספורט

 

יו״ר הוועד, מיה יניב, אמרה באסיפת החירום: "מי שחושב שהוא יכול לחתום על הסכם ואז להתנער ממנו בהינף יד אחרי כמה חודשים בלבד, טועה ומטעה. בשבועות האחרונים פעלתי לילות כימים כדי לגבש חלופות אשר ישפרו בוודאות את מאזנה הפיננסי של סלקום, אך כולן נדחו על ידי המנכ"ל".

העובדים שנטשו ()
עובדי סלקום שנטשו
   ()
חלק מהמכתב שנשלח לעובדים

עוד אומרת יניב כי "אם הנהלת סלקום רוצה מלחמה, אני יכולה להבטיח לה כי היא תמצא מולה אלפי עובדים נחושים אשר לא יהססו להשבית את החברה, על כלל שירותיה, עד שמנכ"ל סלקום יחזור בו מהצעד השפל בו הוא נקט אתמול״.

 

במכתב שהוציא שטרן לעובדי החברה הוא אמר כי ניסיונות ההנהלה להגיע להבנות עם הוועד נכשלו. לפי המכתב, בחודשיים האחרונים ניסו ההנהלה והוועד להגיע להבנות בנוגע לקיצוצים בארגון שלא כוללים פיטורי עובדים.

 

שטרן ציין במכתבו כי הוועד יכול למנוע את הפיטורים, אם יסכים לקצץ חלק מהוצאות הרווחה השנה (למשל: טיסות לחו"ל לעובדים) והקפאת העלאת השכר השנתית בגובה 3% לכלל העובדים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים