שתף קטע נבחר

אחיהן של הישראליות הנעדרות בארגנטינה: "מרגיש שהן נחטפו"

משה, אחיהן של לילי ופרחיה שנעלמו בארגנטינה, אמר לאולפן ynet כי המשפחה עדיין מנסה לברר פרטים נוספים בנוגע למקרה. "לא יודע אם זה קשור לנשק שנמצא אצל בנה של פרחיה, או לאורח חייו", אמר

   

 

שתי האחיות הישראליות, פרחיה סרוסי (63) ולילי פרג (54). שעקבותיהן נעלמו באזור העיר מנדוסה שבמערב ארגנטינה לפני יותר משבוע עדיין לא נמצאו, ואחיהן משה פרג אמר אתמול (יום ג') לאולפן ynet כי המשפחה מעריכה היא שהן נחטפו בידי גורמים פליליים. 

 

"הפעם האחרונה שבני המשפחה דיברו עם לילי ופרחיה היה בלילה שבין 12-11 בינואר בסביבות 08:00 שעון ישראל. לאחר מכן לא היה שום קשר איתן", סיפר פרג, שנסע לארגנטינה לסייע בחיפושים.

 

למשפחה יש השערות לגבי מה שקרה שם?

"הן מצאו את הבית של הבן של פרחיה ופשוט נעלמו, כאילו האדמה פתחה את פיה ובלעה אותן. כלומר, אין שום רמז ולכן ההשערה הכי הגיונית, ואני אומר את זה מתוך תחושה שלי, זה שהן נחטפו. למה הן נחטפו? על ידי מי ולמה? סביר להניח שזה פלילי. אבל על ידי מי ולמה? האם הן בחיים? האם רצחו אותן, חס ושלום? אנחנו לא יודעים".

הנעדרות בארגנטינה- פרחיה סרוסי (מימין), לילי פרג (משמאל)  ()
הנעדרות בארגנטינה- פרחיה סרוסי (מימין), לילי פרג (משמאל)

השתיים הגיעו לבקר את בנה של סרוסי, גיל פרג, שמתגורר בארגנטינה, ולנו בדירה ששכרו בעיר. העיתון האוסטרלי The Sydney Morning Herald דיווח כי בנה של סרוסי מנהל חמש חברות שהקימה אימו בארגנטינה.

 

העיתון הארגנטינאי הנפוץ "קלארין" דיווח כי במהלך סוף השבוע פשטו שוטרים על ביתו של הבן, ופרסם תמונות של השוטרים מגיעים למקום עם אתי חפירה. עם זאת, דווח כי הם לא מצאו במקום ראיות שסייעו לעלות על עקבותיהן של השתיים. גורמים המעורבים בחקירה אמרו כי הבן היה האחרון שראה את השתיים בחיים.

 

אתם בקשר עם הבן?

"מהרגע שאני הגעתי ביום שישי האחרון אנחנו בקשר עם הבן, משוחחים איתו. אנחנו נפגשים במטרה להבין אולי הוא יש לו איזשהו רמז למה שקרה. בהחלט, אנחנו נפגשים ומדברים כל הזמן. כל מה שאני יודע זה שנמצאו אצלו כלי נשק, וכולם היו ברישיון. אם הם לא היו ברישיון, הוא היה נכלא מזמן. אין לי מושג אם זה קשור לפרשה הספציפית הזאת, או שזה משהו שקשור לאורח החיים שלו. אני ממש לא יודע".

 

לפי הדיווח ב"קלארין", הבן אמר בחקירה כי לאחר שהשתיים ביקרו בביתו הוא ליווה אותן אל תחנת האוטובוס, בדרך חזרה אל הדירה ששכרו. עוד דיווח העיתון כי הבן היה שקוע בחובות כבדים, וכי תנאי המחייה בבית שבו הוא מתגורר קשים.

  

אדם שביקר במקום במסגרת החקירה אמר כי הוא "מזוהם לחלוטין", וכי נמצאו בו גופות כלבים וחתולים, וכן בעלי חיים מוזנחים. בביתו גם נמצאו כלי נשק רבים. פרג אמר לעיתונאים כי הוא מחזיק בכלי הנשק לצורך ביטחונו האישי, מכיוון שביתו נפרץ עשרות פעמים. הוא ביקש מהציבור לסייע בחיפושים אחר אימו ודודתו, וסירב לומר מה הוא מעריך שעלה בגורלן.


פורסם לראשונה 22/01/2019 22:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים