שתף קטע נבחר

שמיני לא עוצרת: 1:3 למנצ'סטר יונייטד על ארסנל

השדים האדומים רשמו ניצחון שמיני רצוף מאז שסולשיאר הגיע למועדון, עלו לשמינית גמר הגביע והנחילו לתותחנים הפסד ביתי שלישי העונה. סוקרטיס וקוסיילני נפצעו – לאונאי אמרי לא נותרו בלמים בסגל

מי תעצור את מנצ'סטר יונייטד? כרגע נראה שאף אחת. הערב (שישי) השדים האדומים (ששיחקו בכלל בכחול כהה) רשמו ניצחון שמיני רצוף מאז שאולה גונאר סולשיאר קיבל את המושכות עם 1:3 מרשים בחוץ על ארסנל והעפילו לשמינית גמר הגביע. 

 

פיינליסטית השנה שעברה עשתה הכל בסבלנות ועקצה פעמיים תוך שתי דקות כבר במחצית הראשונה. רומלו לוקאקו, שאוהב בעיקר לכבוש, הפעם היה חתום על הבישולים וסידר אסיסטים לאלכסיס סאנצ'ס (31) וג'סי לינגארד (33). 

 

אלכסיס סאנצ'ס וג'סי לינגארד חוגגים (צילום: רויטרס)
ספק חוגג, ספק לא. אלכסיס סאנצ'ס עם ג'סי לינגארד(צילום: רויטרס)

 

המומנטום עבר צד סמוך לסיום המחצית הראשונה כשפייר-אמריק אובמיאנג כבש מקרוב וצימק את התוצאה. התותחנים הגיעו למספר מצבים טובים, כולל אחד של ארון ראמזי, שסחט הצלה ענקית מסרחיו רומרו, אבל לא מצאו את השוויון.

 

במקום, הייתה זו יונייטד שיצאה למתפרצות, ואחת מהן גם הסתיימה ברשת. פול פוגבה סחט עצירה מפטר צ'ך הוותיק, אנתוני מרסיאל (82) הגיע ראשון לריבאונד, אמר תודה וכבש מול שער חשוף את החותמת הסופית לניצחון.

 

בגלל פציעה אחת קשה של לורן קוסיילני ועוד בלגן בין שחקני שתי הקבוצות, ארסנל קיבלה צ'אנס להשוות, כשהשופט החליט להוסיף לא פחות מעשר דקות, אבל גם בהן אובמיאנג והחברים שלו לא מצאו את הרשת ושחקניו של אונאי אמרי הודחו כבר בסיבוב הרביעי.

 

מהלך המשחק

דקה 11': מצב ראשון במשחק, בערך. אלכסיס סאנצ'ס הכניס כדור אדיר לפוגבה, אבל יציאה נהדרת של צ'ך הוותיק מנעה מהצרפתי להגיע לכדור ולכבוש. 

 

פול פוגבה (צילום: AP)
נמצא בכושר נהדר. פול פוגבה (צילום: AP)

 

20': סוקרטיס, הבלם היווני של התותחנים, ספג פגיעה לא נעימה ברגלו ונאלץ לצאת. שקודראן מוסטפי עלה במקומו.

 

24': סוף סוף משהו מארסנל, אובמיאנג הכניס את איוובי לרחבה והניגרי בעט מיד, אבל רומרו קלט בלי בעיות.

 

24': רק כמה שניות עברו וכמעט שער בצד השני. רוחב נהדר של לינגארד נחת בדיוק במקום הנכון, אבל לוקאקו ופוגבה פיספסו את הכדור והחמיצו הזדמנות ענקית להעלות את יונייטד ליתרון.

 

31': שער! 0:1 למנ'צסטר יונייטד. השדים האדומים עולים ליתרון וזה דווקא אלכסיס סאנצ'ס. אקס ארסנל קיבל כדור נהדר מלוקאקו, מאיטלנד-ניילס שבר את מלכודת הנבדל והצ'יליאני עבר את צ'ך וכבש באומנות.

 

אלכסיס סאנצ'ס (צילום: getty images)
יופי של טכניקה. אלכסיס סאנצ'ס עובר את צ'ך(צילום: getty images)

 

33': שער! 0:2 למנצ'סטר יונייטד.  ארסנל עוד לא התאוששה מהשער הראשון שספגה והיא כבר בפיגור של שניים. מתפרצת יפה של יונייטד החלה עם לוקאקו. הבלגי לקח את הזמן, ראה את ג'סי לינגארד והחלוץ האנגלי גילגל פנימה בסטייל.

 

ג'סי לינגארד כובש (צילום: רויטרס)
ג'סי לינגארד כובש(צילום: רויטרס)

 

מנצ'סטר יונייטד חוגגת (צילום: רויטרס)
ומקבל תמונה למזכרת מלוקאקו(צילום: רויטרס)

 

43': שער! ארסנל מצמקת ל-2:1. התותחנים עוד לא ויתרו על המשחק הזה. איוובי שלח את ראמזי, שהודות ליכולת אישית אדירה עבר שני שחקנים וחדר לרחבה. הוולשי העביר רוחב שחתך את כל הגנת השדים האדומים - אובמיאנג אמר תודה וגילגל לרשת ממטר וחצי.

 

45+1': האם אנחנו רואים כאן שינוי במומנטום לקראת סיום המחצית? ראמזי, הפעם מימין, שלח את מאיטלנד-ניילס שמיד העביר ללקאזט. הצרפתי לא חיכה ובעט חזק - רומרו קלט.

 

פייק אמריק אובמיאנג (צילום: רויטרס)
השער הקל בקריירה? פייק אמריק אובמיאנג עם הכדור ברשת(צילום: רויטרס)

 

46': כמעט השוויון. מאיטלנד-ניילס הקפיץ לאמצע, ראמזי נגח מקרוב, אבל הצלה גדולה של רומרו מנעה שער כבר בדקה הראשונה של המחצית.

 

56': ארסנל מאבדת בלם נוסף כשקוסיילני נאלץ לצאת בגלל פציעה שנראית רע מאוד. לוקאקו פגע בטעות בפניו של הצרפתי, שנחתך מתחת לאוזן ונראה סובל מכאבים. אחרי שש דקות של טיפול על הדשא, קוסייליני ואיוובי יצאו - גנדוזי ואוזיל עלו להוציל את התותחנים מהדחה.

 

82': שער! 1:3 למנצ'סטר יונייטד. פוגבה רץ חצי מגרש, בעט טוב וסחט עצירה מצ'ך - מרסיאל הגיע מאחור וכנראה גמר את הסיפור. יונייטד לא עוצרת.

 

הרכבים

ארסנל: פטר צ'ך; אינסלי מאיטלנד-ניילס, סוקרטיס פאפאסטטופולוס (שקודראן מוסטפי, 21), לורן קוסיילני (מתאו גנדוזי, 65), סיאד קולאסינאץ; גראניט ג'אקה, לוקה טוריירה, ארון ראמזי, אלכס איוובי (מסוט אוזיל, 65); אלכסנדר לקאזט, פייר-אמריק אובמיאנג.

 

מנצ'סטר יונייטד: סרחיו רומרו; אשלי יאנג, אריק באיי, ויקטור לינדלוף, לוק שואו; אנדר הררה, נמניה מאטיץ', פול פוגבה; ג'סי לינגארד, רומלו לוקאקו (מרקוס רשפורד, 72), אלכסיס סאנצ'ס (אנתוני מרסיאל, 72).


פורסם לראשונה 25/01/2019 21:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אלכסיס סאנצ'ס
צילום: רויטרס
מומלצים