שתף קטע נבחר

אבל בבאר שבע: הלך לעולמו שוקי בנאדו

מי שגידל דורות רבים של כדורגלנים ונחשב לאיש שגילה את יוסי בניון נפטר בגיל 70 אחרי מאבק במחלה קשה. בניון: "הוא נתן לי את ההזדמנות לשחק ולהתפתח"

אבל בעולם הכדורגל והעיתונות המקומית בבאר שבע עם היוודע דבר מותו הבוקר (שבת) של שוקי (יהושע) בנאדו. הלווייתו תיערך ביום ראשון בשעה 14:30 בבית העלמין החדש בעיר.

 

שוקי בנאדו: "אני 50 אחוז מהאוהדים של בית"ר ת"א"

 

בנאדו (70) הלך לעולמו לאחר מאבק ארוך במחלה קשה והיה דמות מוכרת מאוד בבאר שבע לאחר שאימן כדורגל במשך עשרות שנים והתמחה בפיתוח וגילוי של כישרונות צעירים. בנאדו הותיר אחריו שלושה ילדים ועשרה נכדים

 

בנאדו ז"ל עם נשיא המדינה ראובן ריבלין (צילום: שי מוגילבסקי) (צילום: שי מוגילבסקי)
בנאדו ז"ל עם נשיא המדינה ראובן ריבלין

הוא גידל דורות רבים של שחקנים מהנגב, חלקם הפכו למקצוענים. את עיקר הפרסום שלו הוא קיבל בתור מי שנחשב למאמן שגילה את יוסי בניון והביא אותו למחלקת הנוער של הפועל באר שבע מהעיר דימונה. בעבר גם שימש כסקאוט של בית"ר טוברוק וסייע במעבר של חן עזרא ואלמוג כהן מבאר שבע למחלקת הנוער של המועדון מנתניה.

 

בשנים האחרונות, ולמעשה עד החודשים האחרונים הוא חזר לאמן ילדים במחלקת הנוער שטיפחה אלונה ברקת בב"ש. בנאדו זכור כאוהד שרוף וססגוני של קבוצת בית"ר תל אביב ובמשך שנים הוא גם נחשב כמקורב להנהלת המועדון.

 

במקביל לעבודתו כמאמן, הוא גם שימש ככתב ספורט ומוניציפלי במקומונים "כל בי" ו-"שבע", בהם היו לו גם טורי דעה והומור. הוא עבד גם ב"ספורט בנגב", "זמן הנגב" ועיתון הספורט הארצי "ראשון".

 

בנאדו (מימין) עם אלברט זנפט, שוער עבר של בית"ר תל אביב (צילום: שי מוגילבסקי) (צילום: שי מוגילבסקי)
בנאדו (מימין) עם אלברט זנפט, שוער עבר של בית"ר תל אביב(צילום: שי מוגילבסקי)

 

בניון התייחס להודעה על מותו ואמר: "שוקי היה המאמן הראשון שלי בילדים בבאר שבע. הוא בעצם מי שהביא אותי לקבוצה אחרי שראה אותי בטורניר של בתי ספר לכדורגל ונתן לי את ההזדמנות לשחק בליגה ולהתפתח. מאז היינו בקשר טוב במשך שנים, אני משתתף בצער המשפחה ומקווה שנשמע רק בשורות טובות".

 

‏הפועל באר שבע צייצה בטוויטר: "המועדון משתתף בצערה של משפחת בנאדו על פטירתו של שוקי, מאמן במחלקת הנוער שלנו ומוותיקי מאמני הכדורגל בנגב, שהלך לעולמו בטרם עת. שלא תדעו עוד צער".

 

בניון (צילום: אלכס קולומויסקי)
"בנאדו היה זה שהביא אותי לב"ש". בניון(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

רוביק דנילוביץ' ראש עיריית באר שבע: "שוקי בנאדו היה איש ספורט שחינך וטיפח מאות כדורגלנים בעיר באר שבע. הוא היה חלק מרכזי בנוף החברתי והתרבותי של בירת הנגב. אדם מיוחד ואיש משפחה למופת. הוא יחסר לכולנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
שוקי בנאדו ז"ל
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים