שתף קטע נבחר

האפליקציה שתודיע לכם אם יש עיכוב בטיסה

לעשות סדר בטיסות לחו"ל, להירשם לשירות ברשת בלי למסור את המייל הפרטי ולהזמין אנשי מקצוע בלי דאגות. סקירת אפליקציות

CheckMyTrip: כל הפרטים הנחוצים לנסיעה 

יוצאים לחו"ל? האפליקציה הישראלית הזאת, שזכתה לאחרונה בפרס World Travel Awards, מאפשרת תכנון מוקדם עבור נסיעה או חופשה.

 

האפליקציה תרכז עבורכם את כל הפרטים הרלוונטיים במבט אחד. יש לה גם גישה ישירה למערכות הצ'ק-אין של חברות תעופה רבות, ולאחר שתזינו את הנתונים אתם עשויים לקבל הודעות פוש בזמן אמת על מצב הטיסה (צפוי איחור?).

 

סקירת אפליקציות ()

בנוסף, תקבלו כאן תחזית מזג אוויר עדכנית לחמשת הימים הבאים ביעד, הצעות למוניות, אפשרויות חניה, חיפוש מסעדות, מידע על פעילויות ועוד.

 

אנדרואיד  

אייפון

 

Temp Mail: כתובת דוא"ל זמנית ואנונימית 

כמעט כל שירות ברשת דורש הזנת כתובת מייל, אבל גורר, בעקבות זאת, ניפוח של תיבת הדואר באינסוף הודעות מיותרות, הצעות, פרסומות, עדכונים וכו'. Temp Mail מספקת כתובות מייל זמניות, במיוחד לשירותים זמניים, או כאלה שתרצו להירשם אליהם באופן אנונימי.

 

סקירת אפליקציות ()

 

פשוט פתחו את האפליקציה, ובחרו את כתובת המייל שהיא מספקת באופן רנדומלי. אין צורך לזכור אותה: אפשר להעתיק ולהדביק ישירות בדף ההרשמה לשירות שבו אתם מעוניינים.

 

אם תרצו בכל זאת לקבל דואר חוזר, תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי לחיצה על כפתור בדיקת הדואר, שיעביר אתכם לאתר החברה. שם תוכלו לקרוא, להעתיק ולמחוק הודעות נכנסות.

אנדרואיד

אייפון

 

StartAJob: תיקון הוגן 

אפליקציה חדשה להזמנת אנשי מקצוע שמתיימרת להבטיח מחיר הוגן. מכאן תוכלו לשלוח בקליק את פירוט העבודה, כולל סרטון, לעשרות בעלי מקצוע, לקבל הצעת מחיר מראש - ולבחור בעל המקצוע עם דירוג גבוה שנתן לכם הצעה משתלמת.

 

אנדרואיד
אייפון 

 

Spetz‏: מקצוענים באזור

השירות הזה מבטיח לחבר בין צרכנים לאלפי בעלי מקצועי מומלצים שנמצאים באזור מגוריהם. האפליקציה מתיימרת להציע פתרון ב-400 נושאי שירות שונים ומאפשרת לבקש הצעות מחיר מהירות ממספר בעלי מקצוע. אתם תקבלו ליווי עד להשלמת השירות.

 

אנדרואיד

אייפון 

סקירת אפליקציות ()
  

 

מידרג: דירוג בעלי מקצוע

יותר מ-100 אלף משתמשים פרסמו יותר מ-500 אלף חוות דעת ודירוגים בנוגע ליותר מ-4,000 בעלי מקצוע ב-75 תחומים

שונים. תוכלו לקרוא כאן את חוות הדעת, לצפות בציונים מבחינת איכות, מחיר, עמידה בזמנים, יחס אישי וציון כללי. בעל מקצוע שציונו ירד למתחת ל-8 ייצא מרשימת המומלצים.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
האפליקציה שתודיע לכם אם יש איחור בטיסה
צילום: Shutterstock
מומלצים