שתף קטע נבחר

סלפי, חיבוקים ולחיצות ידיים: גנץ ירד לראשונה לשטח

שישי פוליטי בקרב בגוש המרכז-שמאל: יו"ר חוסן לישראל הגיע למדרחוב בראשון לציון ואמר כי בא "להקשיב, להפנים ולפעול". פעילי יש עתיד חילקו את "תפריט השחיתות של ממשלת נתניהו" ובמפלגת העבודה הרחיבו את הקמפיין בעד תחבורה ציבורית בשבת בערים חילוניות

 

 

הרמטכ"ל לשעבר חזר לשטח: לראשונה מאז הכריז על כניסתו לפוליטיקה, יו"ר מפלגת "חוסן לישראל" בני גנץ סייר עם הפעילים. גנץ, שעל פי הסקרים האחרונים השתווה לנתניהו בשאלת "ההתאמה לראשות הממשלה", שמע קריאות "הו הא מי זה בא, ראש הממשלה הבא" במדרחוב ראשון לציון. הוא הצטלם לתמונות סלפי, וגם התחבק ולחץ ידיים לעוברים ושבים.

 

"אני מודה לכם על כל העבודה הקשה", אמר גנץ לפעילים. "בתוך תקופה קצרה הקמנו מפלגה משמעותית. אני מזכיר לכם את המסר המרכזי שלנו לציבור: עוצמה מול האויבים ולחבר את הישראלים. בואו נקרב את הציבור הישראלי למסר הזה, וביחד נשים את ישראל לפני הכול".

בני גנץ עם מתנדבים של מפלגת חוסן לישראל (צילום: בראל אפרים)
גנץ במדרחוב בראשון לציון(צילום: בראל אפרים)

בני גנץ עם מתנדבים של מפלגת חוסן לישראל (צילום: בראל אפרים)
(צילום: בראל אפרים)

בני גנץ עם מתנדבים של מפלגת חוסן לישראל (צילום: בראל אפרים)
(צילום: בראל אפרים)

הפלייר של יש עתיד ()
קמפיין יש עתיד

הפלייר של יש עתיד ()

הפלייר של יש עתיד ()
פעילות יש עתיד בצפון

"אני מאוד שמח לסייר פה היום בראשון לציון במדרחוב המאוד יפה עם שוק חביב, עם אנשים נהדרים", הוסיף גנץ, שהשבוע נאם בגני התערוכה ושבר שתיקה ארוכה. "זה מקום לשיחות קצרות שבדרך כלל מה שעולה בהן זה הדבר המטריד ביותר ואני שמח לשמוע, להקשיב, להפנים ולפעול בהמשך". במקביל, פעילי מפלגתו החדשה של גנץ יצאו לצמתים ברחבי הארץ והניפו שלטים.

 

על פי הסקרים האחרונים, גנץ זינק והפער בין הליכוד ל"חוסן לישראל" הצטמצם לחד-ספרתי. אבל יתר המפלגות בגוש המרכז-שמאל ממשיכות להיאבק על כל קול. אתמול השיקה מפלגת העבודה קמפיין בעד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בערים חילוניות והיום הרחיבה את הקמפיין, כשבמסגרת סרטונים חדשים קוראים כל חברי הכנסת לגנץ וליאיר לפיד להתחייב לא לשבת בממשלה אחת עם בנימין נתניהו.

 

במקביל, גם פעילי יש עתיד יצאו היום לשטח, לכ-100 מוקדים ברחבי הארץ. אל הפעילים הצטרפו חברי הכנסת של המפלגה ומצטרפים חדשים, בהם האלופה במיל' אורנה ברביבאי. הפעילים שוחחו עם העוברים ושבים וחילקו להם חומרים שמפרטים את התוכניות של יש עתיד - וכן את "תפריט השחיתות של ממשלת נתניהו". הפעילות התקיימה מהגולן שבצפון ועד ערד, באר שבע ועוטף עזה בדרום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בראל אפרים
גנץ בסיור
צילום: בראל אפרים
מומלצים