שתף קטע נבחר

הפועל ת"א מעוניינת בג'רום דייסון

האדומים שוחחו עם אקס הפועל י-ם בשבועות האחרונים, אבל מצבו הרפואי הלא ברור והשכר הגבוה אותו דורש (מעל 100 אלף דולר עד סיום העונה) מונעים כרגע את קיום העסקה. הפסד להרצליה בשבת (18:30), שיסבך את הקבוצה עוד יותר במאבקי ההישרדות, עשוי לקדם את המהלך

 

ההפסד למכבי אשדוד (81:78) במחזור הקודם החזיר את הפועל תל אביב לפרופורציות אחרי הניצחון הגדול בדרבי על מכבי ת"א (94:104). מחר (שבת, 18:30) פוגשים האדומים באולם היובל את בני הרצליה לקרב תחתית לוהט, שהפסד בו יסבך עוד יותר את דני פרנקו וקבוצתו במאבקי ההישרדות.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

בהפועל ת"א חושבים ברצינות בתקופה האחרונה לבצע שינוי נוסף בסגל השחקנים, כאשר שמו של ג'רום דייסון, אקס הפועל ירושלים וחולון, עלה.

 

ג'רום דייסון (צילום: אלעד גרשגורן)
יחזור לקדנציה נוספת בישראל? ג'רום דייסון(צילום: אלעד גרשגורן)

 

שתי בעיות מונעות כרגע את החתמתו של הגארד, שהיה במו"מ גם עם הרצליה בתקופה האחרונה. הראשונה קשורה למצבו הרפואי. דייסון חתם בקיץ בז'יאנגסו הסינית, אבל נפצע בבוהן ושוחרר מהקבוצה כבר בחודש נובמבר. מאז הוא לא שיחק כדורסל באופן מסודר ומצבו הבריאותי אינו ברור. הבעיה השנייה עבור האדומים היא הסכום הגבוה אותו דורש השחקן – מעל 100 אלף דולר עד סיום העונה.

 

אנשי הפועל ת"א שוחחו עם נציגיו של דייסון מספר פעמים, אבל לא הגיעו להבנות.

לא מן הנמנע כי הפסד להרצליה מחר, שיגרום להנהלת המועדון להבין שירידה לליגה הלאומית לראשונה מאז שנת 2012 קרובה מתמיד, יקדם בחזרה את המהלך. אם אכן דייסון יגיע מי שצפוי לשלם את המחיר הוא ג'מאל שולר.

 

כזכור, הפועל ת"א כבר החליפה שני זרים העונה (דאלאס מור וג'ונתן הולמס), שיחררה גם את רפי מנקו וצירפה באמצע הדרך את ג'רל מקניל, ריצ'רד האוול ודבון אקון-פרסל. כל המהלכים הללו עלו לה הרבה מאוד כסף אותו לא ציפתה להוציא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל ירושלים
ג'רום דייסון
צילום: הפועל ירושלים
מומלצים