שתף קטע נבחר

יאיר נתניהו נגד גדעון סער ורובי ריבלין: "רוצים להיפטר מאבא שלי"

בנו של ראש הממשלה תקף את נשיא המדינה ריבלין והשר לשעבר סער בטענה שהם רוקחים מזימה נגד אביו. לדבריו, "ריבלין יסרב לתת לאבא שלי את הרכבת הממשלה וייתן את זה לחברו הטוב סער"

 

גדעון סער ראובן ריבלין יאיר נתניהו ()
סער, ריבלין ויאיר נתניהו. "מנסים להיפטר מאבא שלי"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף הערב (ב') את נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ואת השר לשעבר גדעון סער, שמתמודד בפריימריז של המפלגה. הוא האשים כי ריבלין וסער "רוצים להיפטר מאבא שלי".

 

כל העדכונים וכל מה שצריך לדעת על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

 

ריבלין וסער. "ריבלין יסרב לתת לאבא שלי את הרכבת הממשלה ויטיל אותה על חברו הטוב סער" (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
ריבלין וסער. "ריבלין יסרב לתת לאבא שלי את הרכבת הממשלה ויטיל אותה על חברו הטוב סער"(צילום: מוטי קמחי)

"ליכודניקים יקרים! אני מזכיר לכם שאבא שלי הזהיר מפני רובי ריבלין ואף אחד בימין לא הבין למה, ובסוף הסתבר שצדק", אמר נתניהו הבן. "לא סתם תקשורת השמאל מהללת ומשבחת את גדעון סער, הם יודעים מי בצד שלהם".

 

נתניהו הבן הוסיף: "רובי ריבלין רק מחכה לאחרי הבחירות כדי לסרב לתת לאבא שלי את משימת הרכבת הממשלה, אפילו אם הליכוד ינצח, ובמקום זאת לתת את הרכבת הממשלה לחברו הטוב גדעון סער. לא ניתן להם!".

 

גורמים בליכוד הודו אמש כי ראש הממשלה פועל בגלוי לסיכול בחירתו של סער בצמרת רשימת הליכוד. נתניהו אמר: "אני לא המצאתי את זה. באו אליי יותר מ-3-2 אנשים בליכוד ואמרו לי שגדעון פנה אליהם ואמר להם: אחרי הבחירות לא יטילו את ההרכבה על נתניהו, יגידו שהוא בשימוע ואני מבקש את התמיכה שלכם".

 

 

סער הגיב לדברי נתניהו ואמר כי "‏למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר ראש הממשלה לנסות ולמחזר את עלילת הכזב שאותה השמיע לראשונה לפני כמה חודשים. המטרה שקופה: ניסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית".

 

לפני כחודשיים האשים נתניהו את סער ב"מזימה חתרנית" שרקם עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שבמסגרתה סער יהיה המועמד המומלץ להרכבת הממשלה על ידי הנשיא עם זכיית הליכוד ברוב המנדטים בבחירות הבאות.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות משרד הפנים
ריבלין וסער
צילום: באדיבות משרד הפנים
מומלצים