שתף קטע נבחר

רוצו לעדכן: הודעות נמחקות - מהיום גם במסנג'ר

אפליקציית המסרים המיידיים של פייסבוק מקבלת את החידוש הנכסף, ומאפשרת למשתמשי אנדרואיד ו-iOS להתחרט על הודעות שנשלחו בטווח זמן של 10 דקות - ולמחוק אותן

בשורות נפלאות למתחרטים הסדרתיים: אפליקציית פייסבוק מסנג'ר מתחדשת בפיצ'ר מחיקת ההודעות - כן, ממש כמו שיש כבר בוואטסאפ ובטלגרם. האפשרות למחיקת הודעות תהיה זמינה בעדכון האחרון של מסנג'ר עבור אנדרואיד ו-iOS, שיתחיל להשתחרר היום (ג') למשתמשים ברחבי העולם.

 

אפליקציית פייסבוק מסנג'ר (צילום: shutterstock)
עכשיו אפשר גם למחוק הודעות. מסנג'ר(צילום: shutterstock)

 

מחיקת ההודעות תתאפשר רק עבור הודעות שנשלחו בטווח של 10 הדקות האחרונות. המחיקה מתבצעת באמצעות לחיצה ממושכת על ההודעה עצמה ובחירה באפשרות המחיקה, רק שהפעם תקפוץ גם חלונית שבה תוכלו לבחור האם למחוק את ההודעה עבור כולם, או רק עבורכם. אם תבחרו באפשרות הראשונה, ההודעה תימחק אצל כל הצדדים המשתתפים בשיחה.

 

הודעות שנמחקות במסנג'ר (צילום: פייסבוק)
וככה זה ייראה(צילום: פייסבוק)

 

האפשרות למחיקת הודעות הוכיחה עצמה כפופולרית במיוחד, כפי שמשתמשי וואטסאפ וטלגרם יכולים להעיד. היא רלוונטית במקרים של הודעות שנשלחו לנמענים הלא נכונים, הודעות שמכילות שגיאות כלשהן וגם כמובן במקרים שבהם משתמשים לא רוצים להשאיר עקבות בשירות המסרים.

 

החידוש הזה במסנג'ר מקרב את שירות המסרים קצת לוואטסאפ - גם היא בבעלות פייסבוק, מבחינת המאפיינים. מחיקת הודעות במסנג'ר הפכה לדרישה ממשית בשנה האחרונה בקרב המשתמשים, בייחוד לאחר שנחשף כי עבור מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, ועבור בכירים נוספים - האפשרות הזו דווקא קיימת. צוקרברג ואחרים נהגו למחוק הודעות בדיעבד מתוך שיחות שנוהלו במסנג'ר, דבר שעורר ביקורת ציבורית.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
פייסבוק מסנג'ר
צילום: shutterstock
מומלצים