שתף קטע נבחר

פולקסווגן פאסאט מעודכנת - כאן עוד השנה

המשפחתית הגדולה של פולקסווגן מתעדכנת ותצויד מעתה גם במנועים חדשים ומערכות בטיחות משופרות. לישראל היא צפויה להגיע לקראת סוף שנה זו

פולקסווגן חושפת את הפאסאט (דור 8) לאחר שעברה מתיחת פנים. המשפחתית הגדולה שיוצרה עד היום בכמעט 30 מיליון יחידות מאז הושקה לראשונה ב-1973 ושנייה מבחינת מספרי מכירות רק לגולף הקומפקטית, צפויה להגיע אלינו לקראת סוף השנה הנוכחית.

 

 

באירופה תשווק הפאסאט גם במרכב סטיישן ואולטראק (סטיישן-מוגבה, גם לשטח קל), אך אלינו תגיע רק תצורת הסדאן. בין השינויים העיצוביים - פגושים וחישוקים בעיצוב שונה, יציאות מפלט מדומות ויחידות תאורת מטריקס-לד. בתא הנוסעים יש כעת לוח מחוונים דיגיטאלי ("11.7), הגה שונה ומסך מגע ("6.5 בגרסאות הבסיס, "8 בביניים ו-"9.2 בבכירות) עם צימוד אלחוטי ל-Apple CarPlay. שעון אנלוגי קלאסי שניצב בדגם היוצא במרכז הקונסולה, מפנה מקום לטובת שם הדגם - עבור מי  שאינו זוכר באיזו מכונית הוא נוהג.

 

פולקסווגן פאסאט ()

היצע מערכות הבטיחות השתדרג וכולל כעת בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב והתראת שטחים מתים. לבקרת השיוט האדפטיבית טווח פעולה רחב מבעבר (עד 210 קמ"ש) והיא מתאימה את מהירות הרכב לא רק למכונית שלפנים או לקביעת הנהג, אלא גם לזו המותרת ולתנאי הדרך (מאטה למשל בעת כניסה לשטח בנוי אך גם בסיבובים, כיכרות וצמתים) באמצעות מערכת הניווט.

 

פולקסווגן פאסאט ()

היצע מנועי הטורבו-בנזין הרלוונטי לישראל עבר עדכון ויכלול מעתה יחידת 1.5 ליטר עם 150 כ"ס, לצד 2.0 ליטר בשתי רמות הספק (190 כ"ס או 272 כ"ס). המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית או כפולה-קבועה במנוע החזק ביותר.

 

פולקסווגן פאסאט ()

גרסת GTE היברידית-נטענת זוכה כעת במצברים גדולים יותר (13 kWh לעומת kWh 9.9) המאפשרים טווח נסיעה חשמלי של 55 ק"מ. כבעבר היא ממשיכה לשלב בין מנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין (156 כ"ס) למנוע חשמלי (115 כ"ס) עם תפוקה משולבת של 218 כ"ס, בשידוך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד שהותאמה במיוחד ליחידת ההנעה ההיברידית.

 

פולקסווגן פאסאט GTE ()
להערכת היצרנית, נתח השוק שתתפוס ה-GTE מסך מכירות הפאסאט באירופה יגדל מ-10% ל-25%. ביבאונית עדיין לא יודעים איזה ציון ירוק היא צפויה לקבל אם תגיע ארצה, ולכן נמנעים בינתיים מהכרזה על שיווקה כאן בעתיד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים