שתף קטע נבחר

נתניהו על החקירות: "זו מתפרה, תופרים לי תיקים"

ראש הממשלה התייחס להחלטה הקרובה של היועמ"ש אם להגיש נגדו כתב אישום: "כל בית הקלפים הזה יקרוס כשזה יגיע לתהליך אמיתי". על מנדלבליט: "הוא כנראה בשר ודם ונכנע תחת הלחץ, מצער מאוד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (ה') את גורמי אכיפת החוק ברקע ההמתנה להחלטת היועמ"ש אם להגיש נגדו כתב אישום. "תופרים תיקים נגדי? זאת מתפרה שלמה", אמר נתניהו. "אין לי ספק שכל בית הקלפים הזה יקרוס כשזה יגיע לתהליך אמיתי".

בנימין נתניהו ואלירז שדה בפייסבוק הליכוד TV ()
נתניהו. "אין לי ספק שבית הקלפים יקרוס כשזה יגיע לתהליך אמיתי"

נתניהו התייחס להפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט: "שלוש שנים עושים לו הפגנות ליד הבית, בסופרמרקט, בבית הכנסת. מפגיני השמאל אומרים לו אתה ארנבת, אתה סמרטוט, אם אתה לא מעמיד את נתניהו לדין, אם אתה לא מגיש כתב אישום על שוחד - אתה לא בן אדם, אתה לא-כלום. אז הוא כנראה בשר ודם זה ברור והוא נכנע תחת הלחץ, זה מצער מאוד".

 

 

הוא הוסיף: "הפרקליטים שלי הגישו דרישה להשלמות חקירה, להביא גם מסמכים ולהביא גם יותר מ-60 עדים חיוניים שיוכיחו את צדקתי. הם התעלמו מזה לגמרי, לא מעניין אותם, לא מעניין אף אחד. זה מדהים, זה התהליך המשפטי אולי החשוב ביותר בתולדות המשפט בישראל ולא עשו דבר כזה. תופרים תיקים? זאת מתפרה שלמה".

 

ראש הממשלה התייחס לזמן הקצר שעבר בין המלצות המשטרה להחלטה הצפויה של היועמ"ש: "בדרך כלל לוקח שנה וחצי מהמלצות המשטרה, שגם אותן ידענו מראש, עד להחלטת היועץ. כמה זמן זה לקח כאן? כמה שבועות, כמה ימים. זאת אומרת, דוחסים את התהליך. בדרך כלל היועץ צריך לעבור על כל התיקים בעצמו, לקרוא אחת אחת את כל העדויות, לא. פה הלכו רק לסיכומים והכל מהר, מהר, מהר. ולמה מהר? בחירות. זו הסיבה אחרת אין הסבר, מה המירוץ המטורף הזה? לאן הם רצים? אני מקווה שלא, אבל הבחירות האלה הם על הקשקש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים