שתף קטע נבחר

דיווח: תיאודוסיץ' עשוי להגיע למכבי ת"א

על פי "ספורטנדו" האיטלקי, הגארד ששוחרר מהקליפרס מועמד לנחות אצל הצהובים. גם אנאדולו אפס בתמונה. החוזה שלו בקליפרס הוא על סך 6.3 מיליון דולר

את זה לא ראינו בא: היום האחרון של חלון הטריידים ב-NBA סיפק לא מעט עסקאות ומעברים מעניינים, אבל יכול להיות שהמהלך המסקרן ביותר עבורנו עדיין לפנינו: "ספורטנדו" האיטלקי מדווח שמילוש תיאודוסיץ' ששוחרר היום מלוס אנג'לס קליפרס, עשוי להגיע למכבי תל אביב.

 

תיאודוסיץ', שכמעט לא קיבל העונה הזדמנויות מדוק ריברס, ושיחק רק 15 פעמים, לא הסתיר לאחרונה את רצונו לחזור לאירופה. שמו של הגארד נקשר באפשרות של טריידים שונים, בין השאר עם אורלנדו ושיקגו - אך בסופו של דבר שוחרר.

 

תיאודוסיץ' בפעולה (צילום: AP)
תיאודוסיץ' בפעולה(צילום: AP)

 

על פי הדיווח, מכבי הייתה בקשר עם נציגי השחקן בשבועות האחרונים ומוכנה להציע לו חוזה שמן לטווח ארוך - עד תום העונה הנוכחית ולשנתיים נוספות. אם המהלך הזה אכן ייצא אל הפועל, מעניין יהיה לראות כיצד יעבוד השילוב בין שלושה שחקנים בעלי אופי דומה כמו סקוטי ווילבקין, ג'רמי פארגו ותיאודוסיץ'.

 

עם זאת, גם אנאדולו אפס נמצאת בתמונה. הסרבי מחזיק בחוזה על סך 6.3 מיליון דולר בקליפרס, ובהתחשב במיעוט הדקות שלו, מדובר בנטל כבד למדי על תקרת השכר של הקבוצה. הפרטים בנוגע לשחרורו עדיין לא ברורים בכל הנוגע לפיצוי שיקבל, אם יקבל. בכל מקרה, ציפיות השכר שלו מקבוצה אירופית אליה יצטרף יצטרכו לעבור התאמות מן הסתם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים