שתף קטע נבחר

דרסליה: "זה כמו תחרות בין מרצדס חדישה למכונית ישנה וממוצעת"

לחץ בבני סכנין לקראת המשחק מחר (שני, 21:00) מול מכבי תל אביב, בעיקר לאור ניצחונות היריבות בתחתית. המאמן, ששוקל לספסל את אזולאי: "נצטרך להתמודד טוב בהרבה מאשר במשחק הגביע". שחקני הרכש החדשים ישחרו

הלחץ בבני סכנין גובר לקראת המשחק מחר (שני, 21:00) מול המוליכה מכבי תל אביב, לאור התוצאות שהשיגו אתמול יריבות הקבוצה לתחתית. הניצחון של מ.ס אשדוד הורידו את הקבוצה של גיורגי דרסליה למקום האחרון, וזה של הפועל תל אביב הרחיק ממנה את הקו האדום, שנמצא כעת שמונה נקודות מעליה.

 

לטבלת ליגת העל

 

בקבוצה מבינים את חומרת המצב ומודעים גם לפערי האיכות מהיריבה שמחכה להם מחר. דרסליה מתכנן מספר שינויים מההרכב איתו פתח בהפסד לאותה מכבי ת"א במשחק הגביע בשבוע שעבר (4:1). מי שישוב לעמוד בין הקורות הוא השוער מחמוד קנדיל. גם המגן הימני מארון גנטוס ומוחמד כליבאת יחזרו ל-11 של כשהשינוי המשמעותי הצפוי בהרכב הוא סיפסלו המסתמן של החלוץ שלומי אזולאי.

 

גיורגי דרסליה (צילום: אלעד גרשגורן)
דרסליה. "אין סיבה להתייאש"(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מהסגל ייעדר הקפטן חאלד חלאיילה (צהובים). את מקומו ימלא אלכסנדר סטצנקו, שינסה לסייע למהראן ראדי ואיהאב גנאים בקישור. גם מוחמד גדיר, שנפצע בברכו במשחק הגביע יחסר, אף שהיום התברר שהפציעה שלו לא חמורה כפי שנדמה היה תחילה, והוא יזדקק לפיזיותרפיה לפרק זמן קצר יחסית. גם עטאא ג'אבר ועלי עותמאן הפצועים לא ישחקו.

 

הרכש הטרי אלכסנדר סטניסבלייאביץ' ושואייבו איברהים צפויים לפתוח ובסכנין מקווים שהשניים יוכלו לתרום במאבקי ההישרדות המצפים לקבוצה.

 

אנריק סבוריט מול שלומי אזולאי (צילום: אורן אהרוני)
אזולאי מול סאבוריט. החלוץ ישלם את המחיר?(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן דרסליה התייחס למשחק המצפה לו ולחניכיו כשאמר ל-ynet: "זה לא סוד שהמצב קשה, אבל זאת גם לא סיבה לומר נואש. להיפך. צריך להתעלות ולהשיג את המטרה - לשרוד בליגה. זה אפשרי. מכבי קבוצה מצוינת ואני לא מחדש פה כלום על יחסי הכוחות. זה כמו מכונית מרצדס חדישה מול מכונית ממוצעת וישנה יותר, אבל נצטרך לדעת להתמודד מולה בצורה שונה לגמרי מאשר בגביע".

 

מי שלא ייצפה מחר בערב מהיציע בחבריו הוא פיראס מוגרבי, שממריא היום לתקופה של חודש של שיקום באיטליה. בסכנין לקחו על עצמם לממן את כל הטיפול.

 

מכבי נתניה בני סכנין (צילום: ראובן שוורץ)
מוגרבי. סכנין תממן את הטיפול באיטליה(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
דרסליה
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים