שתף קטע נבחר

אישום: ארב לקורבן מחוץ לאולם האירועים - ודקר למוות

כתב אישום הוגש נגד אברהם אביאל כהן בגין רצח שלום בוסקילה ז"ל לפני כחודש בפתח אולם אירועים ביבנה. על פי האישום, כהן דקר את בוסקילה בפלג גופו העליון מספר פעמים בעקבות סכסוך על רקע כספי

 

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ב') כתב אישום לבית המשפט המחוזי נגד אברהם אביאל כהן, בן 19 מראשון לציון, בגין רצח שלום בוסקילה ז"ל בכוונה תחילה.

 

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד חגית זכאי סלע, כהן רצח את בוסקילה בעקבות סכסוך על רקע כספי שנתגלע בינו לבין המנוח.

 

פיענוח הרצח של שלום בוסקילה מחוץ לאולם האירועים ביבנה (צילום: דוברות המשטרה )
(צילום: דוברות המשטרה )

פיענוח הרצח של שלום בוסקילה מחוץ לאולם האירועים ביבנה (צילום: דוברות המשטרה )
(צילום: דוברות המשטרה )

 

 

בכתב האישום נכתב כי ב-17.01.2019 הגיע בוסקילה עם בת זוגו לאולם אירועים ביבנה. כהן יצר קשר עם נהג מונית שהסיעו לאולם האירועים, שם ארב לבוסקילה במקום מסתור, סמוך לשער הכניסה הראשית לאולם, במשך כשעתיים. בשעה 2:55 יצא בוסקילה לבדו מאולם האירועים, וכהן הבחין בו, רץ לעברו ודקר אותו באמצעות חפץ חד, בפלג גופו העליון, מספר פעמים, וכתוצאה מכך גרם למותו.

 

עוברי אורח שהיו במקום הבחינו במתרחש, הגיעו למקום וניסו לתפוס את כהן - שהצליח להימלט מידם. הוא ברח לכיוון תחנת דלק הסמוכה למקום, נכנס למונית שהמתינה לו - והורה לנהג לנסוע.

 

בחקירה הופעל מדובב, שכהן מצוטט כאומר לו: "אני ככה ממתין לו.... נתתי לו בקטנה לא התכוונתי.... אני יודע שלא...". בחקירתו הכחיש כהן את המיוחס לו ושמר על זכות השתיקה.

 

פיענוח הרצח של שלום בוסקילה מחוץ לאולם האירועים ביבנה (צילום: דוברות המשטרה )
(צילום: דוברות המשטרה )

בתיעוד שפרסמה המשטרה אתמול נראה החשוד מסתובב עם סכין באזור אולם האירועים. לאחר מכן תועד הקורבן יוצא מהאולם ומותקף על ידי הרוצח. 

 

אביו של שלום בוסקילה, רפאל, אמר ל-ynet: "חשוב לי שהמשפט הזה לא יעבור בקלות לרוצח הנתעב הזה. לא נשב בשקט עד שלא יקבל את עונשו המלא בלי הנחות ובלי פשרות. כל הזמן אומרים על הבן שלי שהוא מוכר למשטרה אבל הילד בקושי מעשן סיגריה ביום. היה צריך לעשות דבר כזה בגלל ויכוח קודם? רואים שהרוצח יצא מהבית עם סכין, עלה למונית ביבנה הסתובב וחיכה לבן שלי".

 

את הנאשם ברצח מייצגים עורכי הדין ליאור שביט ושני דרי דיין - שמסרו כי "זה עתה הוגש נגד מרשנו כתב אישום. חומר הראיות בתיק זה טרם נמסר לידי ההגנה. יצוין בעניין זה כי אין לנו אלא להביע צער על כך שחלק מחומר החקירה הודלף לכלי התקשורת בניגוד לצו איסור פרסום גורף על הפרשה.

 

"כל שיימסר על ידנו בשלב זה הוא כי תיק זה הוא ללא ספק מורכב כולל מעורבים נוספים ורב הנסתר בו על הגלוי. היחידה החוקרת פעלה בניגוד לנהלים ולחובת הגילוי המוטלת עליה בזמן אמת. אנו סבורים כי בתקופה הקרובה התמונה תהא בהירה יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
מתוך סרטון פענוח הרצח
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים