שתף קטע נבחר

אדם אריאל: "הראינו מי זו מכבי ראשל"צ"

הגארד הישראלי חגג אחרי ההעפלה לגמר הגביע (70:86 על הפועל ת"א). ראש העיר: "רוצים לחזור בחמישי עם הגביע ושהסופ"ש יהיה כתום". במועדון מקווים שמעל 2,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק

למרות שהיו בנחיתות מספרית בכמות האוהדים (1,000 מול 2,500) במכבי ראשון לציון האמינו וידעו שהם קבוצה יותר מחוברת מאשר הפועל תל אביב, ושחצי גמר הגביע שנערך אמש (שני) תלוי יותר בהם מאשר באדומים. ככה בדיוק היה כששחקניו של גיא גודס התפוצצו ברבע האחרון בדרך ל-70:86 והעפלה לגמר שייערך ביום חמישי, לראשונה מאז שנת 2012.

 

תוכנית המשחק של גודס עבדה בצורה מדהימה. המאמן שם דגש על ריצ'רד האוול. היה ברור לו, כמו בערך לכל אחד שמתעניין בכדורסל הישראלי, שהפועל ת"א ללא הסנטר היא קבוצה בינונית במקרה הטוב.

 

מכבי ראשל
מכבי ראשל"צ חוגגת(צילום: ראובן שוורץ)

 

במשך 23 הדקות בהן האוול היה על הפרקט בפיס ארנה הכתומים מיררו לו את החיים. חלק ניכר מהעבודה עשה איתי שגב, ששמר בצורה מרשימה על המתאזרח. דיימון סימפסון הוציא ממנו עבירות והאוול לא ידע מה לעשות עם עצמו. לקראת הסיום הוא גם איבד את העשתונות ונקלע לעימות עם אלכס המילטון.

 

ראשל"צ העפילה לגמר למרות משחק חלש מאוד של איגור קולשוב (3 נקודות ב-15 דקות). היא נעזרה בעיקר בהמילטון, שניהל את המשחק באמנות וסיים את הערב עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים. גם קמרון לונג נתן את המנה הקבועה שלו עם 17 נקודות, 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות.

 

גיא גודס חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
גיא גודס חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שהפתיע את כולם היה ללא ספק סימפסון, שאיכזב מאוד עד אתמול מבחינה התקפית, אבל דווקא נגד הקו הקדמי העדיף על הנייר של הפועל ת"א הוא סיים עם שיא עונה של 22 נקודות

ו-13 ריבאונדים. הסנטר שעומד על ממוצע של 46 אחוזים מהקו בליגה, התעלה הפעם עם 8 מ-11 (72 אחוזים).

 

"הרגשה מיוחדת, עשינו מאמץ קבוצתי אדיר. ידענו שמחכה לנו קבוצה אגרסיבית. עשינו הכנה מדהימה עם צוות האימון, נתנו משחק מושלם בהגנה, וכשהתחלנו להשתחרר והקליעות נכנסו, הראינו מי זו מכבי ראשון לציון", אמר אדם אריאל, שהיה מצוין ברבע האחרון.

 

גם ראש העיר החדש, רז קינסטליך, הצטרף לחגיגה ורקד עם האוהדים. "הרגשה מדהימה. הקהל שלנו היה פנטסטי. עזרנו לקבוצה להביא את אוהדים לפה, את מחלקת הנוער לפה עם אוטובוסים. אני מקווה שביום חמישי נחזור לראשל"צ עם הגביע ונחגוג יחד סוף שבוע כתום".

 

איתי שגב (צילום: ראובן שוורץ)
איתי שגב(צילום: ראובן שוורץ)

 

בקבוצה מקווים להכפיל את כמות האוהדים שהגיעו אתמול לארנה, על מנת לנסות ולהוות פקטור מול קהל היריבה שצפוי להיות השולט בהיכל בירושלים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אדם אריאל ונמרוד טישמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים