שתף קטע נבחר

חיבוק מנחם למאיה והכנפיים של בן אל: מאחורי הקלעים של גמר "הכוכב הבא"

המפגש המרגש של הזוכה הגדול עם מאיה בוסקילה, הקריירה הבאה של שפיטה, מה הסיפור עם הכנפיים של בן אל והווידוי של אסי עזר "עדיף לייצג את המדינה באירוויזיון מלהנחות" - הקטעים המצחיקים והמרגשים רגע אחרי הזכייה. צפו

 

 

"נתפסה לי הלסת מלחייך", אומר קובי מרימי שעה קלה לאחר שזכה בגמר התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" אמש (ג'), והפך רשמית לנציג ישראל בתחרות שתתקיים השנה בתל אביב. כשההתרגשות בשיאה, מרימי מודה שהוא עוד לא מאמין, "לא חשבתי שזה יקרה".

 

בניגוד למה שמרימי חשב, הוא הצליח לנצח את הפייבוריטית מאיה בוסקילה וזכה במירב הניקוד מהשופטים ומהקהל גם כן. בוסקילה אומנם הודחה בשלב מוקדם של הערב, אבל על אף ההפסד פרגנה למרימי בהרבה אהבה. "אני שמחה בשבילך, עברת כל כך הרבה", אמרה לו והשניים העדיפו חיבוק מנחם מכל הלב על פני מילים נוספות.

 

עם כל הכבוד למרימי ובוסקילה, מי שסיפקה כותרות במהלך העונה הייתה שפיטה (רותם שפי). בשקלול התוצאות הסופי היא הגיעה למקום השלישי, אבל כיאה למי שלא דופקת חשבון לאיש - שפיטה כבר חושבת על הפרויקט הבא - דוגמנות, או במילים שלה "Modeling". אז האם אנחנו צפויים לראות את שפיטה על איילון בקרוב? "תראה איזה Body!", היא עונה בהחלטיות.

 

גמר הכוכב הבא לאירוויזיון (צילום: אורטל דהן)
הביצוע של מאיה בוסקילה(צילום: אורטל דהן)
 

ומה לגבי השופטים והמנחים? בן אל תבורי הכריז כי להקת שלוה (שהעדיפה לפרוש כדי לא לחלל שבת), הייתה הפייבוריטית שלו, והוא וסטטיק לא באמת מצליחים לספק תשובה לבחירת הלבוש המעניינת של בן אל שכללה כנפיים של נשר.

 

רותם סלע מפרגנת לאסי עזר על הזוגיות החדשה עם לוסי איוב בהנחיית תחרות האירוויזיון: "אני הולכת לזרוק עליהם מלח למזל טוב". ועזר מצידו מכריז שעדיף לייצג את ישראל באירוויזיון מאשר להנחות אותו, "אם הייתי יכול לשיר אני חושב שאני ורותם היינו עושים דואט". 


מרימי בן ה-27 זכה בגמר "הכוכב הבא" לאחר שקלול הצבעות הצופים בבית עם הצבעות השופטים, שכללו מלבד ששת השופטים הקבועים, גם פאנלים נוספים של שופטים. מרימי ביצע את השיר Always של בון ג'ובי בסיבוב הראשון ו-Let It Be של הביטלס בסיבוב השני, וגבר על שלוש הפיינליסטיות האחרות: מאיה בוסקילה שסיימה במקום הרביעי, שפיטה שסיימה במקום השלישי וכיתריה פאוץ' שסיימה במקום השני.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ליהי קרופניק
קובי מרימי ומאיה בוסקילה
צילום: ליהי קרופניק
לאתר ההטבות
מומלצים