שתף קטע נבחר

ג'ואל אמביד: "השופטים פאקינג גרועים"

כוכב פילדלפיה היה עצבני לאחר ההפסד לבוסטון, מתח ביקורת על עצמו ("אני אידיוט, לא הבנתי את הסיטואציה") וסיפק את הפנינה שבכותרת לפני שקם ועזב את מסיבת העיתונאים. עשוי להיענש על ידי הליגה

ג'ואל אמביד ידוע כאחד שלא עושה יותר מדי מאמצים לשמור בבטן את הדברים שמפריעים לו. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא היה עצבני במיוחד לאחר ההפסד הביתי הדרמטי של פילדלפיה, 112:109 לבוסטון.

 

לטבלאות ה-NBA

 

כשעל השעון היו 2.4 שניות לסיום וקבוצתו בפיגור שלוש נקודות, אמביד קיבל שתי זריקות עונשין. במקום להחטיא את השנייה ולנסות להשיג את הריבאונד, הוא קלע את שתיהן, ג'ייסון טייטום עשה את אותו הדבר בצד השני, ומכיוון שלסיקסרס לא היה עוד פסק זמן הם התקשו להגיע לזריקה לשלוש אותה היו צריכים כדי לכפות הארכה.

 

אמביד (צילום: רויטרס)
אמביד. אז מי אשם, הוא או השופטים?(צילום: רויטרס)

 

 

"אני אידיוט. כמו שאמרתי, זה עליי, אני טיפש ולא הבנתי את הסיטואציה, שאין לנו פסק זמן. הייתי צריך להחטיא", לקח הסנטר אחריות. אבל זה לא היה הדבר העיקרי שהיה לו לומר. רגע לפני שהוא קם והלך, הסנטר לא התאפק וירה: "אה, כן, והשופטים פאקינג גרועים", קם ועזב את מסיבת העיתונאים.

 

מעניין יהיה לראות כיצד תגיב הנהלת ה-NBA, שלא נוהגת לגלות סובלנות כלפי שחקנים שמותחים ביקורת על שופטים מול התקשורת - ואם תחליט להעניש אותו, האם תסתפק בקנס כספי?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים