שתף קטע נבחר

ליאור אליהו: "רוצים שהגמר נגד ראשל"צ ייראה הפעם שונה"

קפטן הפועל י-ם לא שכח את ההפסד במשחק האליפות ב-2016, רגע לפני גמר הגביע נגד הכתומים (חמישי, 21:00): "זה מסוג המשחקים שאתה לוקח איתך לכל החיים". קטש: "תמיד טוב שההתמודדות כאן בפיס ארנה". גודס: "באים עם המון ביטחון". בלייזר: "נשאיר הכל על הפרקט"

הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון ייפגשו מחר (חמישי, 21:00) בפיס ארנה בגמר גביע המדינה. רגע לפני, המאמנים והקפטנים של שתי הקבוצות דיברו במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

 

"זה תמיד טוב שהמשחק כאן בארנה", הודה עודד קטש. "הדרך שלנו העונה טובה ונכונה. אנחנו מרגישים ראויים לזכות בגביע".

 

נציגי מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים במסיבת העיתונאים (צילום: עמית שאבי)
גודס, בלייזר, אליהו וקטש. מי תזכה בגביע?(צילום: עמית שאבי)

 

ליאור אליהו דיבר על גמר הפיינל פור ב-2016 נגד ראשל"צ, שנערך גם כן בארנה, אותו קבוצתו הפסידה: "זה מסוג המשחקים שאתה לוקח איתך לכל החיים. הרבה מים עברו בנהר מאז 2016. רוצים שהגמר ייראה שונה הפעם".

 

גיא גודס, ששינה את העונה של ראשל"צ מאז שהחליף את צביקה שרף, נתן את הצד של הכתומים: "אנחנו באים עם המון ביטחון אחרי שניצחנו את מכבי והפועל ת"א בפער דו ספרתי בדרך אל הגמר. קשה לתכנן תוכניות כי אלוהים צוחק על כולם מלמעלה".

 

נציגי מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים במסיבת העיתונאים (צילום: עמית שאבי)
גודס. שינה את העונה של ראשל"צ(צילום: עמית שאבי)

 

עוז בלייזר דיבר על הייחודיות של קבוצתו העונה: "יש לנו אופי מיוחד כקבוצה. יש הרבה חבר'ה שלא מוותרים בשום סיטואציה, זה הכוח שלנו. אצלנו לא משנה כמה כל שחקן קולע, אלא רק הניצחון חשוב. אנחנו משאירים הכל על הפרקט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
ליאור אליהו
צילום: עמית שאבי
מומלצים