שתף קטע נבחר

רצח אם ל-3 מיפו: שמונה חשודים נעצרו

בין החשודים ברצח סמר חטיב במאי 2018 - שני אחים מלוד, קרובי משפחה של גבר שבעבר ניהל מערכת יחסים עם הנרצחת. היא נורתה בכביש מהיר ליד ראשל"צ בעת שנסעה ברכבה

המשטרה עצרה היום (ג') שמונה חשודים במעורבות ברצח סמר חטיב במאי האחרון סמוך לראשון לציון. חמישה מהעצורים הם בני משפחה אחת מלוד, בהם שני אחים, קרובי משפחתו של גבר שבעבר ניהל מערכת יחסים עם חטיב.

 

בערב האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של שישה מהחשודים ב-13 ימים (עד ה-3 במרץ), ואת מעצרן של שתי חשודות עד מחר בשעה 17:00. את החשודים מייצגים עורכי הדין וואליד כבוב ושוקרי אבו טביק.

סמר כטיב ()
סמר חטיב

חטיב, בת 34, אם לשלושה ילדים מיפו, נרצחה בעת שנסעה ברכבה בצומת עין הקורא, סמוך לראשון לציון. אלמונים התקרבו לרכבה וירו צרורות מנשק אוטומטי בה ובנוסעת נוספת שהייתה עימה. חטיב נהרגה במקום וחברתה נפצעה קשות. כמה ימים קודם לכן הוצמד מטען חבלה לרכבה של חטיב שלא התפוצץ.

 

אחת מחברותיה של חטיב שוחחה עם ynet לאחר הרצח וסיפרה על המנוחה: "היא הייתה אישה נהדרת. בחיים היא לא פגעה במישהו, להיפך. תמיד הייתה מוכנה לעזור לכולם מבלי להסס". החברה הוסיפה: "סמר נאבקה כדי שלילדיה יהיו חיים טובים. היא אהבה אותם מאוד. אני לא יכולה להעלות על הדעת מה יגידו לילדים כשיתעוררו וישאלו על אימא שלהם".

זירת מקום הירי על שתי הבנות (צילום: יריב כץ)
זירת הרצח(צילום: יריב כץ)

זירת מקום הירי על שתי הבנות (צילום: יריב כץ)
(צילום: יריב כץ)
 

 

חברה נוספת של חטיב סיפרה ל-ynet כי חלק מבני משפחתה מתחו ביקורת על אורח חייה, שלטענתם "לא כיבד" את המשפחה. "היא כל הזמן אמרה שלמרות שאיימו עליה, היא תמשיך לחיות כמו שהיא רוצה. היא מאוד אהבה את הילדים שלה ואת החיים. היו לה משברים אבל תמיד היא המשיכה קדימה, ואמרה שדווקא בגלל הקשיים היא אישה חזקה".

  

החברה ציינה כי חטיב אהבה מאוד לצאת עם חברות, השקיעה את רוב הזמן שלה בילדים שהיו כל עולמה, וגם אהבה לנסוע לחו"ל.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים