שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    טעויות השיפוט לא מתקזזות / תוכן גולשים

    נדמה לי שהקוו ושופט הרחבה חששו מיפת, פחדו להכשיל אותו. ולמרות הטעויות המביכות, תגובת בית"ר ירושלים כי הייתה יד יזומה של איגוד השופטים להחלטות יפת אינה במקומה

    קיימת תיאוריה שעד כה היה לי קושי להפריך אותה, לפיה טעויות שיפוט מתקזזות בדרך כלל. זו תיאוריה נכונה בעיקרה, עד אשר היא מגיעה לאלון יפת. הוא הוכיח כי קיימת תיאוריה חדשה, "מכפיל השגיאה".

     

    אני בטוח שיפת לא טעה במזיד. טעויות שיפוט היו בעבר ויהיו בעתיד, גם בעידן ה-var, אבל הפעם זה היה מוזר. גם הקוון בסמוך לאירוע טעה? וגם שופט הרחבה שהיה כה קרוב טעה? נדמה לי שהם חששו קצת לערער על יפת, שנחשב לבכיר השופטים בארץ. ומסייעיו חששו שיכשילו אותו, חששו מאחריות.

     

    מאור בוזגלו מכשיל את ניב זריהן (צילום: הרצל יוסף)
    מאור בוזגלו מכשיל את ניב זריהן מחוץ לרחבה(צילום: הרצל יוסף)

     

    ולמרות הטעויות המביכות של יפת, תגובת בית"ר ירושלים כי הייתה יד יזומה של איגוד השופטים להחלטות אינה במקומה. הייתה אכן יד מכוונת, ידו של טהא שהסיטה את הכדור ברחבה מבלי שיפת, פריד והקוון יבחינו בכך. הייתה טעות כאשר שלושתם לא הבחינו שבוזגלו הכשיל את זריהן מחוץ לרחבה. כיצד לא ראו?

    אני משוכנע ששנתם נדדה, אבל התגובה הרשמית הזו של האגודה לא מכבדת ולא ראויה.

     

    לו הייתי מנסח הודעה מטעם האגודה על אירועי באר שבע, הייתי מתנסח בציניות ולא בבכיינות, שכן את המשגה לא ניתן לתקן. הייתי מציין שאלון יפת ויגאל פריד ודאי מצטערים על השגיאות שביצעו. אין הם צריכים לדבוק בתיאורית הקיזוזים שאינה במקומה וליישם במקומה את תיאוריית השגיאה הכפולה. ומאחל להם הצלחה בעתיד וללמוד משגיאות העבר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    אלון יפת
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים