שתף קטע נבחר

ואלוורדה: "יש שחקנים מכריעים ויש את מסי"

מאמן ברצלונה התמוגג מהכוכב לאחר השלושער הענק שלו ב-2:4 על סביליה. הפרעוש שלח מסר לריאל מדריד לקראת צמד המפגשים בגביע ובליגה: "אנחנו הולכים על כל התארים. יהיה קשה לשחק בברנבאו, אבל אנחנו מאמינים שננצח שם"

 

לאו מסי עשה את זה שוב. קשה למצוא דרכים חדשות לתאר את היכולת המטורפת של הכוכב הארגנטינאי ואת המספרים המדהימים שלו. היום (שבת) זה הגיע בדמות שלושער פשוט קסום ב-2:4 על סביליה, שעוד הובילה פעמיים במשחק הזה אבל נכנעה לגאון הקטן.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

שלושת השערים של מסי הביאו אותו ל-32 שערים העונה בכל המסגרות, והשכיחו יכולת הגנתית רעה של הקבוצה שלו. אם זה לא מספיק, הוא גם הוסיף בישול ענק ללואיס סוארס לקראת הסיום. זה היה השלושער ה-50 בקריירה של מסי וה-32 שלו בליגה הספרדית - רק שניים פחות מכריסטיאנו רונאלדו. מישהו מהמר שהוא לא ישבור את השיא הזה?  

 

ליונל מסי מול סרג'י גומס (צילום: AFP)
מסי בפעולה. בלתי ניתן לעצירה(צילום: AFP)

 

לאו מסי (צילום: AP)
(צילום: AP)

 

מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה התמוגג מהכוכב שלו, ואמר: "לכל קבוצה יש את השחקנים המכריעים שלה, אבל לנו יש את מסי, שהוא השחקן הטוב בעולם". על השער הראשון הנדיר ביופיו של מסי הוא אמר: "מלבד היופי שלו, הוא גם היה הכי חשוב, כי התקשינו מאוד באותו שלב".

 

מסי עצמו העדיף כרגיל לא להתעכב על היכולת האישית שלו, ודיבר על הקבוצה: "הייתה לנו תקופה לא כל כך טובה והיום דברים יותר זרמו". מסי דיבר בביטחון על המפגשים הקרובים מול היריבה הגדולה ריאל מדריד (גומלין חצי גמר הגביע ברביעי ומשחק ליגה בשבת, שניהם בברנבאו): "אנחנו הולכים על כל התארים. לא יהיה קל לשחק במדריד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו שנוכל לנצח שם. אנחנו רוצים לעלות לגמר הגביע ורק אחר כך לחשוב על הליגה".

 

ליונל מסי חוגג עם קוטיניו (צילום: רויטרס)
ליונל מסי חוגג עם קוטיניו(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים