שתף קטע נבחר

וויקבורד: ליאור סופר אלוף העולם בפעם השלישית

בגיל 33 ביסס הגולש הוותיק את מעמדו כאגדה בענף הסקי מים כאשר הוסיף לעצמו בארגנטינה את התואר העולמי לאלו בהם זכה ב-2011 וב-2015. אורי בוז'ו סיימה במקום השני בתחרות לנשים

הישג אדיר לליאור סופר. גולש הוויקבורד (33) זכה בפעם השלישית באליפות העולם שמתקיימת בבואנוס איירס שבארגנטינה. הישראלי הוביל לכל אורך התחרות בכבלים והוסיף לרזומה שלו את התואר לאחר שעשה זאת בעבר ב-2011 וב-2015.

 

בכך ביסס סופר את מעמדו כאגדה בענף הסקי המים. הגולשת הישראלית אורי בוז׳ו (25), אלופת אירופה לשעבר, סיימה כסגנית אלופת העולם בתחרות שנערכה בוויקסקייט. באליפות לקחו חלק כמה מאות משתתפים מכל העולם וכן שבעה מתחרים מישראל בהדרכת המאמנים עמרי בן נתן ומוטי לוי. הודיה דואק (17) הגיעה למקום החמישי בתחרות הוויקבורד. זיו זברו (17) היה קרוב לעלייה ראשונה לגמר הבוגרים, אבל לא העפיל. 

 

ליאור סופר (צילום: איגוד הסקי מים)
ליאור סופר(צילום: איגוד הסקי מים)

 

אלוף אירופה, גיא פירר, שאף נבחר לפני כשבועיים לספורטאי השנה מטעם איגוד סקי המים העולמי, לא העפיל בתחרות זו למעמד הגמרים. ענף סקי המים פועל בישראל במסגרת התאחדות 'אילת' לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, שמסייעת לספורטאים ולמאמנים במלגות, ציוד, סיוע מקצועי ועוד.

 

מנכ"ל איגוד הסקי המים, מעוז טל: "זהו כבוד גדול לענף. אין מתוק מלהתחיל את 2019 עם אלוף וסגנית אלופת עולם. נכונו לנו עוד לא מעט אתגרים בשנה הקרובה וכפי שאנו יודעים לשמור על התארים מידי שנה ושנה, גם בשנה זו נתמודד על כל תואר אפשרי בסלאלום ובוויקבורד באליפויות אירופה בקיץ הקרוב. אני מודה למאמנים עמרי בן נתן ומוטי לוי, אשר הכינו את הספורטאים מקצועית ומנטלית בצורה הטובה ביותר ותודה גם להתאחדות 'אילת', שעומדת מאחורי ספורטאים הישגים אלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הסקי מים
ליאור סופר
צילום: איגוד הסקי מים
מומלצים