שתף קטע נבחר

לאחר שסירב להתחלף: עונש קל לקפה

שוער צ'לסי נקנס במשכורת של שבוע על התקרית בגמר גביע הליגה מול מנצ'סטר סיטי, כשלא הסכים לצאת מהמגרש. "עשיתי טעות גדולה", אמר הספרדי שהתנצל בפני המנג'ר מאוריציו סארי והמועדון

שוער צ'לסי קפה יצא בזול כשנקנס בשכר של שבוע בלבד (195 אלף פאונד) על הסירוב שלו להתחלף בגמר גביע הליגה מול מנצ'סטר סיטי, שזכתה לאחר ניצחון בפנדלים.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

הספרדי, שהוא השוער היקר בהיסטוריה אחרי שעבר מאתלטיק בילבאו עבור 80 מיליון פאונד, לא הסכים לצאת מהמגרש לקראת סוף 120 הדקות ולתת לווילי קבאז'רו להיכנס.

 

קפה צ'לסי (צילום: gettyimages)
"זו הייתה אי הבנה". קפה(צילום: gettyimages)

 

"זו הייתה אי הבנה, במבט לאחור עשיתי טעות גדולה והתמודדתי גרוע עם הסיטואציה", אמר קפה שהתנצל על התקרית. מנג'ר הבלוז מאוריציו סארי, שזעם בזמן האירוע, אמר כי "זו הייתה אי הבנה, הייתה לי ולקפה שיחה טובה לאחר מכן".

 

"הוא התנצל בפניי, בפני חבריו לקבוצה ובפני המועדון. ההופעה של שחקניי במשחק הייתה חיובית מאוד וחבל שהאירוע הזה האפיל על הגמר", הוסיף סארי.

 

צ'לסי עוברת עונה חלשה בפרמייר-ליג והיא במקום השישי בלבד, כאשר הכיסא של המאמן האיטלקי מתנדנד ובכל מקרה הוא לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. בליגה האירופית צ'לסי דווקא מסתדרת והיא עברה את מאלמו השבדית בדרך לשמינית הגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים