שתף קטע נבחר

תיעוד: הולמים באגרופים במאבטחי בית החולים

בסרטון שהגיע לידי ynet נראים ארבעה צעירים ממזרח ירושלים תוקפים את מאבטחי בית החולים שיבא לאחר סירובם לעבור בידוק ביטחוני. אחד החשודים נעצר ושוחרר למעצר בית. השופט: "הוא היחיד שלא נמלט"

 

 

ארבעה צעירים ממזרח ירושלים תועדו ביום ראשון האחרון תוקפים מאבטחים של בית החולים שיבא בתל השומר. העימות בין המעורבים החל לפי החשד בעקבות סירובם של התוקפים לעבור בידוק ביטחוני. אחד החשודים בתקיפה נעצר ובהמשך שוחרר למעצר בית.

 

בתיעוד, שהגיע לידי ynet, נראים הארבעה מגיעים לעמדת הבידוק במוסד הרפואי, ובשלב מסוים החלו לתקוף באלימות קשה את המאבטחים. לאחר מכן נמלטו החשודים מהמקום. המאבטחים שהוכו פונו לחדר המיון בעקבות חבלות שנרמו להם.

תקיפה בבית החולים תל השומר  ()
תיעוד תקיפת המאבטחים בבית החולים

תקיפה בבית החולים תל השומר  ()

תקיפה בבית החולים תל השומר  ()

תקיפה בבית החולים תל השומר  ()

זמן קצר לאחר האירוע האלים הצליחו שוטרי תחנת מסובים במרחב דן ללכוד את אחד החשודים בתקיפה, בן 27, שמסר גרסה. החקירה נמשכת ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.

  

בדיון שנערך אתמול (יום ב') בבית משפט השלום בתל אביב ציין פרקליטו של הצעיר, עו"ד עזרא יצחקי מהסנגוריה הציבורית, כי למרשו אין עבר פלילי.

 

בתום הדיון הורה השופט עלאא מסארווה על שחרורו של הצעיר למעצר בית. "עיון בתיק החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר נגד החשוד. זאת כעולה מעדויות בתיק, כאשר החשוד אשר שהה יחד עם אחרים תקפו את המאבטחים תקיפה חמורה", קבע השופט מסארווה. "אדגיש כי מדובר בבחור צעיר, שאין לחובתו עבר פלילי, והוא היחיד מבין האחרים שלא נמלט מן המקום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים