שתף קטע נבחר

הסמארטפון של אנרג'ייזר יעזור לכם באי בודד

המכשיר של יצרנית הסוללות הוותיקה שוקל חצי קילו ועבה כמו שני סמארטפונים רגילים. אבל עם סוללה מפלצתית של 18,000 מיליאמפר-שעה הוא יאפשר לכם להשתמש בו במשך שבוע שלם בלי להתקרב למטען. צפו

כמה רחוק תהיו מוכנים ללכת עבור יותר זמן סוללה בטלפון הסלולרי? כנראה שלא רחוק מספיק כדי לקנות את Energizer Power Max K18 Pop - ספק טלפון סלולרי עם סוללה עצומה, ספק סוללה עם טלפון סלולרי מחובר אליה.

 


עוד כתבות מתערוכת MWC:לגעת בעתיד: התרשמות ראשונה מהמתקפל של וואווי

זה שעון? זה טלפון? לא, זה נוביה אלפא

וואווי נגד סמסונג: שני מתקפלים בגישה שונה
תראו, בלי ידיים: כך שלטנו במכשיר של LG‏


בכל מקרה, מדובר במכשיר עם סוללה של 18,000 מיליאמפר-שעה. מה זה אומר? לטענת חברת אווניר הצרפתית, שמייצרת את הטלפון הזה תחת רישיון מיצרנית הסוללות הוותיקה ומציגה אותו בימים אלו בתערוכת המובייל העולמית בברצלונה (MWC), הסוללה המפלצתית מאפשרת יומיים של ניגון וידאו רציף, או שבוע של שימוש.

 

הסמארטפון של אנרג'ייזר (צילום: דניס ויטצ'בסקי)
לא כבד לך? הסמארטפון של אנרג'ייזר שוקל 470 גרם(צילום: דניס ויטצ'בסקי)
זמן הסוללה הזה לא מגיע בלי פשרות - ומדובר בעיקר במשקל ועובי. עוביו של הטלפון הזה הוא 17 מילימטר ומשקלו עומד על 470 גרם. הוא נראה מפלצתי באופן מצחיק כמעט, אם משווים אותו לסמארטפון רגיל. לשם השוואה, הגלקסי S10 של סמסונג שהוצג בשבוע שעבר מגיע עם סוללת 3,400 מיליאמפר-שעה, שוקל 157 גרם ועוביו פחות מ-8 מילימטר.

אתם תקבלו כאן מסך בגודל 6.2 אינץ', מצלמת סלפי מתרוממת (לאט יחסית), סורק טביעות אצבע, תמיכה בשני כרטיסי סים, 6 גיגה בייט של זיכרון RAM ו-128 גיגה בייט נפח אחסון. המחיר - 599 אירו.

 

האם הטלפון הזה הוא גימיק? כמובן שכן. האם העובי שלו כל כך לא תואם את מה שאנחנו יודעים על טלפונים עכשוויים, עד שאי אפשר להסיר ממנו את העיניים? בהחלט. האם יהיו אנשים שימצאו אותו שימושי? כנראה שכן. בדרך כלל, מכשירים שעובדים לאורך שבוע בלי שתידרשו להטעין אותם, אינם סמארטפונים. הם לא מאפשרים לכם לשחק פורטנייט כשאתם רחוקים ממטען ויהיה מי שיטען כי זו בעיה. כל השאר מוזמנים לבהות בפלא הזה, ולהודות לכוח עליון על שיצר שקעים ופיזר אותם במרחב.

 

הכותב הוא אורח חברת וואווי בברצלונה

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דניס ויטצ'בסקי
הסמארטפון של אנרג'ייזר
צילום: דניס ויטצ'בסקי
מומלצים