שתף קטע נבחר

לאומית: 1:1 ביתי לכפ"ס עם ראשל"צ

מחזור 26: הקבוצה של ארז בנודיס הסתפקה בנקודה בביתה והשלימה ארבעה מחזורים ללא ניצחון על המגרש (לא כולל הטכני על הפועל איכסל). 1:2 לנס ציונה על בית"ר ת"א/רמלה. באסל טהא ממרמורק איבד את ההכרה ונלקח לבית החולים ב-2:4 על איכסל

הפועל כפר סבא לא מצליחה לנצח. קבוצתו של ארז בנודיס, המתמודדת על העלייה בצמרת הליגה הלאומית, סיימה היום (שישי) בתיקו 1:1 ביתי עם הפועל ראשון לציון. היה זה המשחק הרביעי ברציפות בו לא הצליחה לנצח, לא כולל הניצחון הטכני על הפועל איכסל, משחק שבמקור הסתיים בתיקו 2:2.

 


 

 

גיל יצחק (44) כבש את הראשון לזכות ראשון לציון והעלה את מאזנו העונה ל-15 שערים. יבגני ברקמן השווה (70). בלם ראשון לציון, עמית מוסרי, פרק בפתיחת המשחק את כתפו ונלקח לבית החולים לצורך המשך טיפול. סקציה נס ציונה עלתה למקום השלישי כשניצחה 1:2 את בית"ר ת"א/רמלה משערים של אדר אוואט (52) ורז שטיין (63). אנס מחמיד רק צימק (68).

 

ארז בנודיס הפועל כפר סבא (צילום: זהר שחר)
ארז בנודיס (צילום: זהר שחר)

 

הפועל איכסל הסתבכה בתחתית בעקבות הפסד 4:2 בחוץ להפועל מרמורק. אמיר חלאיילה העלה (25) את איכסל ליתרון, אבל בן מיזן (40 בפנדל ו-45) ויהב אפריאט (79 בפנדל) הפכו, דייגו סליס צימק (79) ל-3:2 לפני שרז יצחק קבע 2:4 בדקה ה-90.

 

אבל האירוע המשמעותי ביותר אירע כבר בדקה החמישית, כשבלם מרמורק,

באסל טהא, ספג בעיטה בפניו. הוא איבד את ההכרה, הצוות הרפואי במקום קיבע את צווארו לפני שהוא נלקח לטיפול בבית החולים.

 

איכסל הסתבכה גם בגלל הניצחון של הפועל פתח תקווה 1:2 בחוץ על הפועל עכו. רוי מליקה (16) ודניאל שוורצבוים (45) הבקיעו לאורחים. ירין שרעבי צימק (81). הפועל רמת גן והפועל ניר רמת השרון סיימו בתיקו 1:1. דור חוגי העלה (38) את רמת גן ליתרון, גל מאיו השווה (43).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי מנדלבאום
טהא הובהל לבית החולים
צילום: אלי מנדלבאום
מומלצים