שתף קטע נבחר

סיטי חזרה לפסגה, 2:3 דרמטי ליונייטד

מחזור 29 בפרמייר-ליג: ריאד מחרז המחליף סידר לפפ גווארדיולה 0:1 חשוב על בורנמות' בחוץ וניצחון חמישי ברציפות בליגה. רומלו לוקאקו כבש בדקה ה-89 והשלים צמד מול סאות'המפטון באולד טראפורד

מנצ'סטר סיטי חזרה הערב (שבת) לפסגת הפרמייר-ליג לאחר 0:1 בחוץ על בורנמות' משער של המחליף ריאד מחרז בדקה ה-55, במסגרת המחזור ה-29. מחרז נכנס בהפסקה במקום קווין דה בריינה וכבש מבישול של דויד סילבה.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

החבורה של פפ גווארדיולה, שניצחה בפעם החמישית ברציפות בליגה ונמצאת בכושר נהדר, מובילה בשתי נקודות על ליברפול השנייה, שתפגוש מחר (ראשון, 18:15) את אברטון לדרבי לוהט ותעקוף את הסיטיזנס במקרה של ניצחון.

 

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים (צילום: גטי אימג'ס)
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים(צילום: גטי אימג'ס)

 

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את סאות'המפטון באולד טראפורד משער דרמטי של רומלו לוקאקו בדקה ה-89. יאן ואלרי הצרפתי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-26 וכך גם הסתיימה המחצית הראשונה.

 

אנדרס פריירה (53) ולוקאקו (59) הפכו תוך שש דקות, אבל ג'יימס וורד-פראוז השווה בדקה ה-75. דקה לפני תוספת הזמן החלוץ הבלגי השלים צמד ונתן ליונייטד את הניצחון. פול פוגבה עוד החטיא פנדל בדקה ה-95.

 

במשחקים נוספים: ברייטון - האדרספילד 0:1 (בירם כיאל שיחק חמש דקות), ברנלי - קריסטל פאלאס 3:1, וולבס - קרדיף 0:2, ווסטהאם - ניוקאסל 0:2.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
מחרז חוגג עם קומפאני
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים