שתף קטע נבחר

מנטע ברזילי ועד אופירה וברקו: HOT חושפת את לוח השידורים החדש

הדוקו החדש של זוכת האירוויזיון, "שלישיית מה קשור" עושים "מחוברים", ו"צל של אמת" חוזרת לעונה נוספת. במסיבת העיתונאים של HOT הציגו את הסדרות החדשות שיובילו את לוח השידורים בשנה הקרובה

הסדרה החדשה של מאור זגורי, "מחוברים", גירסת שלישיית "מה קשור" ועונות חדשות לסדרות המצליחות "בתולות", "מטומטמת", ו"ג'ודה" - אלו התכנים שמצפים לנו בלוח השידורים החדש של HOT בשנה הקרובה.

 

 

היום (ב׳) הוצג לוח השידורים החדש של HOT, ובו הוצגו סדרות חדשות שיעלו על המסך הקטן, בהן לא מעט דוקו ריאליטי מסקרנים: "נטע", על מסעותיה בעולם של זוכת האירוויזיון נטע ברזילי; "ביום שהנשים עזבו", ניסוי חברתי מבית ה-BBC שמקבל אדפטציה ישראלית עם המנטורים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', שייכנסו לחייהן של חמש משפחות מפורסמות בהן הנשים יעזבו; "גולסטאריות", והעונה החדשה של "צל של אמת - רוצח כביש החוף" שתשודר ב-HOT8.

 

נטע ברזילי (צילום: דניאל קמינסקי)
"נטע|(צילום: דניאל קמינסקי)

סמנכ"ל התוכן, נדב חנין, הציג את הסדרות הישראליות שעתידות לעלות השנה וכוללות הפקות חדשות כמו "בוגד" מאת רון לשם, "אודיסאה" של מאור זגורי, "לאבד את אליס" מאת סיגל אבין, "מג"ב" מאת מני יעיש ועוד.

 

"מצולמים"(באדיבות HOT)

בנוסף יעלו עונות חדשות לסדרות "אורי ואלה", והפעם יהיה זה צוקי, השף סלב (בגילומו של פבלו רוזנברג) שיהיה במרכז הבמה, "מטומטמת", שבעונה הקרובה תכלול שחקנית חיזוק מיוחדת, אורנה בנאי, "בתולות", עם שחקני חיזוק כמו גל תורן ופיראס נסאר, ו-JUDA בכיכובו של ציון ברוך, שנרכשה על ידי Banijay  הצרפתית.


"מטומטמת"(צילום: דנה קופל)


"ג'ודה"(צילום: אוהד רומנו)
 

מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, סיפרה על שיתופי הפעולה של HOT עם ענקיות מדיה בינלאומיות, ביניהן Viacom, המחזיקה ברשתות כמו MTV, ניקולודיאון, Comedy Central, Paramount ועוד, המשדרות ליותר מ-4 מיליארד צופים ב-180 מדינות. גרנות גולדשטיין הודיעה על החדירה של HOT לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של אחד הערוצים המרכזיים בבריטניה – Channel 5, ועל הסכם הפקה והפצת תוכן עם חברת ITV, בין החברות המובילות בעולם להפצת תוכן בינלאומי.

 

אופירה וברקו (באדיבות רדיו 102fm)
אופירה וברקו(באדיבות רדיו 102fm)

"HOT עושה צעד משמעותי נוסף בביסוס פעילותה בשוק התקשורת העולמי על מנת לתת לתוכן ישראלי במה גלובלית, בשל ביקוש הולך וגובר בעולם" אמרה גרנות גולדשטיין, והמשיכה: "בקרוב הפקות המקור של HOT יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם. זהו מהלך שמייצר הזדמנויות עצומות לכל תעשיית התוכן הישראלית ומהווה הבעת אמון בה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות רדיו 102fm
אופירה וברקו
באדיבות רדיו 102fm
לאתר ההטבות
מומלצים