שתף קטע נבחר

חשיפה: האחים ניסנוב התחייבו לשלם חובות לפיפ"א

למרות התנערותם מהחוב לאבדג'י, על פי פרוטוקול רשמי שהגיש המפרק עו"ד קוטלר לבית המשפט והגיע לידי ynet, הצעת הרכישה של הבעלים הנוכחיים הועדפה על פני אחרות מפני שלקחו אחריות על תשלומים עתידיים לארגון. "מדובר בסכומים אפשריים על סך עשרות מיליוני שקלים"

למרות ההתנערות מאחריות של הנהלת הפועל ת"א מהחוב לשחקנה לשעבר אבדג'י, הצעת הרכישה של מי שעומדים היום בראש המועדון הועדפה על פני הצעות אחרות בשל התחייבותם לקחת אחריות על חובות שונים לפיפ"א. כך מתברר מפרוטוקול רשמי שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי מפרק הפועל ת"א עו"ד שאול קוטלר והגיע לידי ynet.

 

פיפ"א להפועל: "שלמו תוך 60 יום שלושה מיליון ש"ח לאבדג'י"

הנהלת הפועל: "החוב לא באחריותנו"

 

בתגובת המועדון שיצאה כיממה לאחר שפורסמו הדברים לראשונה ב-ynet, נטען כי הקבוצה נקנתה נקייה מחובות וכי התביעה שהוגשה נגד חברת "הראל אחזקות", כמו שאר החובות, נמצאת באחריות המפרקים.

 

שרון ואיציק ניסנוב (צילום: ראובן שוורץ)
שרון ואיציק ניסנוב. יצטרכו לקחת אחריות?(צילום: ראובן שוורץ)
שאול קוטלר בבית המשפט (צילום: ראובן שוורץ)
עו"ד קוטלר. הפרוטוקול מעמיד בסימן שאלה את הצהרת הפועל(צילום: ראובן שוורץ)

אלא שכעת מתברר שהמציאות שונה. על פי הפרוטוקול, ההצעה של קבוצת ניסנוב הועדפה על ידי הנאמנים על פני זו של קבוצת עמרני מפני ש"קבוצת ניסנוב לקחה על עצמה את הטיפול והאחריות בנוגע לפסקי הדין והתביעות בחו"ל. ואילו בהצעת קבוצת עמרני האחריות לחובות והדרישות בגין תביעות חול תחול על קופת הפירוק. עניין זה מהותי ביותר שכן הוא משקף נטילת התחייבות אפשרית בעשרות מיליוני שקלים".

 

בהפועל כבר הודיעו כי בכוונתם לפעול לביטול ההחלטה שניתנה לטענתם "שלא כדין", וכי אם בקשתם לא תיענה בכוונתם לערער ל-CAS, בית הדין העליון לספורט. עם זאת, כבר עתה ברור כי לא יהיה מנוס מתשלום של סכומים גבוהים, כשבנוסף שני אחוזים מתקציב המועדון בעונה הבאה אמורים לעבור למפרקים ומהווים נטל כלכלי גדול על כתפי קבוצת ניסנוב – שאנשיה מנסים לאתר רוכש לקבוצה. המשמעות של אי תשלום החוב על פי המכתב ששלחה פיפ"א להתאחדות היא הפחתה של שש נקודות ממאזן הקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
האחים ניסנוב
צילום: עוז מועלם
מומלצים