שתף קטע נבחר

"שרון ורני בע"מ": מי היה מאמין שאפשר לרדת נמוך יותר מאופירה וברקו?

לערב אחד, נדמה שרשת התחזתה לערוץ 20, עם תוכנית האירוח החדשה של שרון גל ורני רהב. הריאונות היו יבשושיים להפליא, והביקור של שרה נתניהו - שהוצג כהישג טלוויוזיני - היה סתמי כמו אחת מההצהרות הדרמטיות של בעלה, מינוס הכריזמה. הסאטיריקנים מוזמנים לחכך ידיים בהנאה

הערב אירע מקרה מצער - הממיר שלי התקלקל, ואולי בגלל שזה ערב שישי ובחדרי השידור של הטלוויזיה עובדים בשעות האלו רק תורנים ואנשי חירום, עברו שעתיים עד שמישהו שם לב לתקלה. במשך שעתיים שידרה זכיינית רשת את ערוץ 20, ואף אחד שם לא שם לב. במשך שעתיים שלמות מי שצפה ברשת נאלץ לקבל את רני רהב ושרון גל פותחים את התוכנית החדשה שלהם ב"Fox News" הישראלית עם ראיון יבשושי להפליא עם נפתלי בנט, פולו-אפ על העוקץ שהפיל את שרון גל (הפתעה! גבר נוסף שמעיד על עצמו שקשה לעבוד עליו נפל קורבן לאותה נוכלת!), דיון השד יודע על מה עם ננסי ברנדס, והאורגזמה הטלוויזיונית, שכמובן נדחתה לדקות האחרונות - ראיון עם שרה נתניהו.

 

 

"שרון ורני בע"מ", שעלתה הערב (שישי, 18:00, רשת) היא כמובן תגובת נגד ל"אופירה וברקו" שמשודרת מולה בקשת, ושמאז שעלתה הצליחה לקבוע שיאים חדשים של נומך, אוקסימורון שמוכיח שלפעמים אין ברירה והלוגיקה נאלצת להתכופף נוכח המציאות. לפעמים יושב אדם בישיבת סיעור מוחות בערוץ טלוויזיה כלשהו, ומבין בחושיו החדים שאם אי אפשר לנצח את היריב מולו פשוט צריך לחקות אותו. אי לכך זומנו שרון גל, שהרומן שלו עם פרופיל פייק היה ארוך יותר מהרומן שלו עם "ישראל ביתנו", ורני רהב, אקס "הכוכב הבא" שהדעות הפוליטיות שלו הן סודיות מכיוון שהוא קונסול של איי מרשל בארץ, ואם לסמוך על חשבון הטוויטר שלו האיש יורק על חלקת הנדל"ן של אייכמן אבל מאמין שהמחנות באושוויץ עוד לא אמרו את המילה האחרונה.

 
רני רהב, שרון גל ושרה נתניהו (צילום מסך)
הטלוויזיה כרוצחת תאים אפורים. רני רהב ושרון גל(צילום מסך)
עוד לא ברור לי מי הפירה ומי הברקו, אבל כבר מהתוכנית הראשונה מתברר שגל ורהב מעמידים תחרות לא רעה לזוג שמשדר מולם בקטגוריית "הטלוויזיה כרוצחת תאים אפורים". גם המודעות העצמית שצצה בצורת הטיפול הזוגי הקומי שלהם אצל ורדה רזיאל או השליחות של קונסול איי מרשל באיסוף זבל בפתח תקווה לא מצליחה להרים. יותר מכל מעורר רחמים הניסיון של רהב וגל "לשאול את השאלות הקשות" ולשוות לראיונות שלהם אופי עיתונאי. האמירה של רשת לפיה "כל ניסיון לשייך לתוכנית ערכים של עיתונאות - אינו רלוונטי" אעפס סותרת את היומרות ששני המגישים שלה מחצינים, אבל בסיטואציה כמו זאת עדיף לקחת את המילה של הקיסרים מלמעלה על פני זו של הגלדיאטורים שנלחמים בזירה.

 

עוד ביקורות טלוויזיה:

 

השיא היה כמובן הראיון עם הגברת הראשונה (מוזר, חשבתי שהגברת הראשונה היא נחמה ריבלין), ראיון מוקלט מראש שמן הסתם נערך ואושר על ידי הנוגעים בדבר, וכמובן ששובץ בסוף התוכנית. הראיון הוצג כהישג, אבל אם הייתי אשת יחסי הציבור של שרה נתניהו הייתי מתפטרת מייד לרגל יום האשה ומפרגנת לעצמי לילה של מיסוך אלכוהולי כדי לשכוח מהפדיחה. נתניהו עשתה כמיטב יכולתה אבל ההופעה שלה נראתה כמו אחת ההצהרות הדרמטיות שבעלה מפרגן לעיתונות אחת לכמה ימים, מינוס הכריזמה והיכולת הרטורית.

 

שרה נתניהו ב
השאלות הקשות לא הגיעו. שרה נתניהו ב"שרון ורני בע"מ"(צילום מסך)

נתניהו עברה כבוט של דף מסרים, ויש לציין בצער, בוט עילג למדי. לא רק שה"שאלות הקשות" מעולם לא הגיעו, גם השאלות הקלות חילצו ממנה תובנות ברמה של פליטת ריאליטי, עם תלונות משומשות על "מסע הציד", על העובדה שהתקשורת לא מתייחסת אליה כמו אל פולה בן גוריון או כמו אל חברתה הטובה, מרים אשכול, והוסיפה שהיא מכירה הרבה אנשים בשירות הציבורי שמקבלים מתנות יקרות. אם אני תוכנית סאטירה אני מחככת עכשיו ידיים בסיפוק ויושבת להתפנן על החומרים. שאר הצופים, לצערי, יאלצו להסתפק בנחמה שהנה, לפעמים קורים ניסים בטלוויזיה והחיקוי מתעלה אפילו על המקור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
רני רהב ושרון גל
צילום מסך
לאתר ההטבות
מומלצים