שתף קטע נבחר

ניסו אביטן וחיים סילבס מועמדים לאמן את הפועל חיפה

אכזבה עצומה בכרמל מהתיקו הביתי מול רעננה ואי-ההפעלה לפלייאוף העליון. אם מימר לא ימשיך, שמותיהם של מאמן חדרה ואקס קריית שמונה הם המועדפים על הבעלים כרגע. ורמוט: "רוצים להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר"

הלם בהפועל חיפה בעקבות ה-2:2 הביתי אתמול (שבת) מול הפועל רעננה שקבע שהקבוצה לא תעפיל לפלייאוף העליון. בסיום המשחק, הקהל קרא ממושכות למאמן שרון מימר להתפטר מתפקידו, מתוסכלים מאי-היציבות של הקבוצה בשלבים המכריעים של העונה.

 

לטבלת ליגת העל

 

הבעלים המאוכזב יואב כץ צפוי לבצע מהפכה מקצועית לקראת העונה הבאה. אם אכן הכישלון של ממימר בשליש האחרון של העונה יוביל לסיום דרכו בקבוצה, ישנם מספר שמות של מועמדים, כשכרגע המובילים מביניהם הם ניסו אביטן שהוביל את הפועל חדרה לעונה נהדרת והעפלה לפלייאוף, וחיים סילבס שאינו מאמן כרגע אף קבוצה.

 

שרון מימר עצבני (צילום: ראובן כהן)
שרון מימר עצבני אתמול. נגמר לו הזמן?(צילום: ראובן כהן)

 

בכל מקרה, מספר שחקנים ישלמו את המחיר ויעזבו את המועדון. בנוסף לארנסטס שטקוס שהיה אחת מנקודות האור וכבר חתום בבית"ר ירושלים לשתי העונות הבאות, גם הזרים ריסטו מיטרבסקי וראדו גינסארי לא צפויים להמשיך. בן אז'ובל אמור לעזוב ומתן חוזז צפוי לשוב למכבי תל אביב.

 

הקפטן גילי ורמוט אמר לאחר המשחק: "זאת הפעם הראשונה בשבילי בפלייאוף התחתון. כולנו מאוכזבים מאוד. אנחנו רוצים לנצח במשחקים הקרובים כדי להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר. איכזבנו בשליש האחרון של העונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים