שתף קטע נבחר

מנחי טקס הדלקת המשואות: לינור אברג'יל ואביב אלוש

פרסום ראשון: מארגני טקס הדלקת המשואות לשנת העצמאות ה-71 בחרו בשניים להנחות את האירוע. השרה מירי רגב שאישרה את בחירתם אמרה כי הם מעבירים מסר של רב-תרבותיות ושל שילוב דתיים וחילונים

מסר של שילוב בין חילונים לדתיים. לינור אברג'יל (צילום: באדיבות רשת) (צילום: באדיבות רשת)
מסר של שילוב בין חילונים לדתיים. לינור אברג'יל(צילום: באדיבות רשת)

מארגני טקס הדלקת המשואות בחרו בשחקנית ובדוגמנית שחזרה בתשובה לינור אברג'יל (39) ובשחקן אביב אלוש (36) להנחות את טקס הדלקת המשואות לשנת העצמאות ה-71, שייערך בערב יום העצמאות. שרת התרבות מירי רגב אישרה את בחירתם ואמרה ששני המנחים מעבירים מסר של שילוב דתיים וחילונים ושל מדינת ישראל רב-תרבותית.

 

אברג'יל, שנבחרה בשנת 1998 למיס עולם, עבדה כדוגמנית ועם סיום לימודי המשחק שלה, החלה לשחק בתיאטרון. היא חזרה בתשובה, השלימה לימודי משפטים והוסמכה כעורכת דין.

 

 (צילום: דודי חסון) (צילום: דודי חסון)
(צילום: דודי חסון)

מירי רגב בראיון לאולפן ynet (צילום: אבי מועלם)
השרה מירי רגב(צילום: אבי מועלם)

אלוש נחשב לאחד מהשחקנים המצליחים בישראל לצד היותו גם זמר, דוגמן ומנחה טלוויזיה. ב-2013 החל לגלם את דמותו של עמוס דהרי בסדרה "להיות איתה" לצד רותם סלע.

 

הנושא המרכזי לשנת העצמאות ה-71 למדינה הוא "רק בגלל הרוח": הצדעה לאזרחים ואזרחיות ישראלים, בני כל הדתות והעדות, שמביאים לידי ביטוי בסיפורם האישי את הרוח הישראלית. מי שהצליחו כנגד כל הסיכויים להפוך לאזרחים ואזרחיות פעילים ולהרים תרומה ייחודית לחברה. בשבועות הקרובים הם ייבחרו כמדליקי המשואות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ענת מוסברג, דנה קופל
לינור אברג'יל ואביב אלוש
צילום: ענת מוסברג, דנה קופל
מומלצים