שתף קטע נבחר

זידאן: "לא יכולתי לסרב, נעשה שינויים"

מאמנה החדש-ישן של ריאל מדריד סיפר במסיבת עיתונאים: "הנשיא ביקש שאחזור, היו לי עוד הצעות ולא רציתי לחתום במועדון אחר". על העתיד: "לא תמיד אוכל לעשות היטב את הדברים ולנצח כל הזמן, יש גם תקופות קשות"

"אני יודע שזה יום מיוחד עבור כולם ומאושר בשל כך". כך אמר מאמנה החדש-ישן של ריאל מדריד, זינדין זידאן, שחזר למועדון אותו הוביל לשלוש זכיות בליגת האלופות, מונה במקום סנטיאגו סולארי שפוטר וחתם עד 2022.

 

 

הצרפתי הסביר את צעדו: "הנשיא צלצל אליי ואני כאן כי אני אוהב את המועדון. לא יכולתי לומר לו 'לא'. אני מרוצה לעבוד שוב עם האנשים שבשבילי הם משפחה. גם לא נסעתי כל כך רחוק, כי אני גר כאן. היה צריך לעשות שינוי וקיבלתי את ההחלטה לחזור לטובת כולם. נכון שהפסדנו כבר את האליפות, הגביע ואת ליגת האלופות העונה, אבל אני יודע איפה אני נמצא. אף אחד לא יוציא ממני את האמביציה והאחריות שיש עליי גדולה. אעשה את הכל כדי שהקבוצה תשתפר".

 

זידאן ואשתו ורוניק עם פלורנטינו פרס (צילום: getty images)
זידאן ואשתו ורוניק עם פלורנטינו פרס(צילום: getty images)

 

המאמן הודיע: "יהיו שינויים בכל התחומים לקראת העונה הבאה, אבל לא נתעסק בזה עכשיו. יש לנו זמן לדבר עם הנשיא על מה שניתן לעשות. נותרו לנו 11 משחקים לסיום העונה הזו וחשוב לסיים אותה היטב. היו לי הצעות נוספות, אבל לא רציתי ללכת למועדון אחר. כשעזבתי זה היה הדבר הטוב ביותר בשביל כולם, לא רק בשבילי. עכשיו לא היה לי שום ספק שזה הדבר הנכון לחזור".

 

זידאן נשאל אם הוא רוצה שכריסטיאנו רונאלדו יחזור לקבוצה, והשיב: "זה לא העניין. יש לנו 11 משחקים לסיום העונה ועל זה אנחנו חושבים. כריסטיאנו הוא היסטוריה בשביל המועדון ואת זה לא ניתן לשנות. הוא אחד הגדולים, אבל זה לא העניין עכשיו. אני רוצה להיות עם השחקנים ולא תמיד אוכל לעשות את הדברים טוב ולנצח כל הזמן. צריך לדעת שלפעמים קורים גם דברים רעים והיה קשה לי לראות את זה מבחוץ".

 

על איסקו, גארת' בייל ומרסלו שסבלו מיחסים בלתי תקינים עם סנטיאגו סולארי אמר זידאן: "אני לא מתכוון להיכנס למה שקרה בין אחד לשני, אלא רוצה רק להיות עם השחקנים שנמצאים כאן. יהיה לי זמן לראות מה קורה ולהכין את הקבוצה לעונה הבאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
זינדין זידאן
צילום: getty images
מומלצים