שתף קטע נבחר

יובל, מאחוריך: הבלדה על גידי גוב ואלישע בנאי

גוב ובנאי שרים בלדה ענוגה בשחור לבן עם חליפה וסיגריה. וגם: הכימיקל בראדרס על כוכב הכלבים, ג'רי סיינפלד בקליפ פסיכדלי, אלבום חדש לקינג גיזארד ובכורות לפרויקט רג'יאנו, כפיר בן ליש ויובל מור. קליפים חדשים משם ומכאן

חיי כלב

בשבוע שעבר נפרדנו בצער מקית' פלינט, סולן להקת פרודיג'י ומלוק פרי, כוכב "בוורלי הילס 90210", והשארנו עוד פיסה מהניינטיז מאחור. למרבה המזל, נותרו כמה ותיקים מהתקופה - הכימיקל בראדרס למשל. הלהקה, שעומדת לקראת אלבום חדש בשם No Geography, הוציאה קליפ נוסף (שווה גם לחפש את הקודם) מהאלבום שבדרך ואולי נכון יותר לקרוא לזה סרט קצר. הפעם, הלהקה מביאה את סיפורו של כוכב הכלבים, ומעבירה ביקורת חריפה על הקידמה ועל עליונותו הדורסת של האדם שמחריבה את הטבע אבל אל דאגה - הסיום אופטימי. הבראדרס, שאת החבילה המוזיקלית שלהם הם מגישים בתוספת ויזואליה איכותית, מוכיחים שוב שהם הצליחו לעשות את המעבר לעידן של המילניאלז בהצלחה מרובה.

 

גיבורים

גידי גוב עומד תחת זרקור, לבוש חליפה, מצית סיגריה ושואף, הגיטרה מתחילה לנגן והוא מתחיל לשיר – א-לה פרנק סינטרה. לצדו אלישע בנאי וארבעים השודדים שלו בשיר החדש "גיבורה" מתוך האלבום "סמטת לאן" שייצא בקרוב. בנאי כתב והלחין עם עומר ג'ו נווה, בלדה ענוגה, צובטת, על אישה, אהובה - גיבורה. הלהקה במעגל, מנגנת בשחור ולבן כיאה לסגנון בקליפ שביים רפאל קדישזון. בנאי וגוב בדואט נהדר שמגלה עוד גוון שונה ומעניין ברוחב היצירה של הלהקה. נמסנו. החבורה תשיק את האלבום ב-4 ביוני עם גלעד כהנא בבארבי.

 

גידי גוב ואלישע בנאי (צילום: לירן לוי)
גידי גוב, אלישע בנאי וארבעים השודדים(צילום: לירן לוי)

עוד קליפר:

חנן בן ארי חשוף, סטטיק ובן אל במאדים

הקליפ החדש של ספייק לי הוא לא פייק ניוז

בלי פילטרים: התקווה 6 נגד אינסטגרם

 

ערפדים בניו יורק

ניו יורק, ג'רי סיינפלד, ג'ונה היל ושיר חדש של הוומפייר וויקנד - מה עוד אפשר לבקש? אחרי ששחררו כבר שלושה שירים מאלבומם המצופה father of the bride שייצא במאי. הערפדים משחררים עוד שיתוף פעולה עם ג'ונה היל שעכשיו במקום לככב בקליפ הוא מביים אותו. Sunflower צולם במעדנייה מפורסמת בשם זברס בניו יורק בפריימים פסיכדליים שעלולים לעורר בכם בחילה לפרקים (בקטע טוב), אבל עובדים יופי עם השיר הנהדר. תמצאו בו הופעות אורח כמו גרי סיינפלד או סטיב לייסי מהאינטרנט שגם מנגן. האלבום החדש הוא הראשון מאז הוציאה חבורתו של עזרא קניג את modern vampires of the city המוצלח עליו הם גם זכו בגראמי. נמתין בסבלנות למאי.

 

דגים דגים

אפשר להגיד הרבה דברים על King Gizzard and the Lizard Wizard – על השם הקליט למשל, אפשר גם לנסות לקטלג אותם לז'אנר מסוים - עזבו, אל תטרחו, לא נצא מזה. מה שבטוח זה שהחבורה האוסטרלית היא אחת הפוריות והמעניינות שפועלות בעולם היום. בשנת 2017 היא הכריזה שתוציא חמישה אלבומים והצליחה לעמוד באתגר הקשוח, אולם מאז שמרה על שקט ועכשיו היא מודיעה על אלבום חדש. הפעם, מדובר בגירסה שלהם ל-Under the Sea ובתולות ים מזמרות. סינגל שני מתוך האלבום החדש וגם הוא פאן כמו הקודם. אם עוד לא הכרתם אותם זה הזמן לפנות זמן, לצלול לתוך היצירה המגוונת שלהם ולהצטרף ללא מעט מעריצים שמחכים שמישהו יביא אותם לכאן. 

 

לעבר השמש

"אולי זה בסדר להיות עצמי", שרים חבורה של זמרים מוכשרים במסגרת השיר Follow The Sun מתוך הפרויקט של אייל רג'ניאנו. את השיר הוא כבר הוציא בעבר, אבל הרגיש שחסר לו שם משהו, לכן שחרר אותו מחדש בגרסת א-קפלה שעשתה לו רק טוב. כמו לא מעט מהמוזיקה שרג'ניאנו מייצר בפרויקט שלו, יש כאן הרבה אווירה. בהלימה כמעט מושלמת, הקליפ שמלווה את השיר בבימוי אורנה רוטנברג, גם הוא "אווירתי" ומספר סיפור נוסף על חלוף הזמן, על הכמיהה לעבר ואיך הוא עדיין חי בהווה. קחו לכם רגע של תעופה. הפרויקט יופיע בהרצליה ב-23 בחודש.

 

שיר שלך ב-ynet

את כפיר בן ליש אתם אולי לא מכירים בשם, אבל את הקול של מי שהיה זמר הבית של "רוקדים עם כוכבים" במשך שש עונות אתם ודאי מכירים. בן ליש גם עבד בעבר עם מיטב האמנים בארץ ומנגן באופן קבוע עם דני סנדרסון. עכשיו הוא עומד לקראת אלבום שני ממנו מגיע הקליפ הבא לשיר "שיר שלך ברדיו", שביים יונתן פסטרנק, בו הוא ממסגר את הזיכרונות המילוליים מג'וני מיטשל וחיפה - לחלון עם תמונות מתחלפות.

 

יש לו קצב

חבורה של תשעה מוזיקאים ובראשם יובל מור, מרכיבים את להקת חלוצי הפאנק והם עושים, איך לא Fאנק בעברית. כחלק מרשימה הולכת ומתארכת של מוזיקאים שעושים כבוד לז'אנר המקפיץ, גם מור והחלוצים יודעים מה זה גרוב (חדי העין יזהו בין חברי הלהקה את הרכב הפסוליה של דייזי כמעט במלואו). בסינגל הראשון שלהם שביים אורן מגידיש מתוך אלבום הבכורה הם שרים שורות כמו "עם בירה ופייסל, המוח נהייה רזה" או "אתה תתפלפ אם תתקרב קרוב". קומו לרקוד. 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לירן לוי
גידי גוב ואלישע בנאי
צילום: לירן לוי
לאתר ההטבות
מומלצים