שתף קטע נבחר

דרעי הזמין את לפיד לעימות: "מקווה שהגנרלים יאשרו לו"

יו"ר ש"ס הזמין את מספר 2 ברשימת כחול לבן לעימות "בכל מקום ובכל שעה שיבחר". דרעי תקף את לפיד: "דמוקרטיה זה לא רק להגיד את מי אתה שונא, אלא גם מה אתה חושב"

 

 

יו"ר ש"ס אריה דרעי קרא היום (ג') למספר 2 ברשימת כחול לבן, יאיר לפיד, להתייצב לעימות בחירות אחד-על-אחד ביניהם. בסרטון שהפיצה מפלגתו ברשתות החברתיות מציע דרעי ליריבו לבחור בעצמו את הזמן והמקום שבו ייערך הדו-קרב, ואפילו את המנחה. בסיום הוא פקפק בסיכויים שהעימות יתקיים ועקץ את לפיד: "אני מקווה שהגנרלים יאשרו לו".

 

כל מה שצריך לדעת על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

 

אריה דרעי סרטון קמפיין בחירות  ()
דרעי. "מקווה שהגנרלים יתנו לו"

הסרטון הוא חלק מההיצמדות של ש"ס למסרים הדתיים בקמפיין ובהמשך להתגוששות עם כחול לבן וישראל ביתנו בסוגיות דת ומדינה. "פעם הוא הבטיח שיש עתיד, אז אני רוצה לשאול אותו - 'יאיר לפיד, איזה עתיד אתה מתכנן לשבת שלנו? לכותל הקדוש? לחתונה היהודית?", אמר דרעי בסרטון. "יאיר לפיד, תגיד לי, איזה עתיד אתה מתכנן לחינוך של ילדי ישראל?".

 

"אני קורא לך - בוא לעימות מולי, בכל מקום ובכל שעה שתבחר", הזמין יו"ר ש"ס את יו"ר יש עתיד. "אתה יודע מה? אתה יכול לבחור גם את המנחה. תבוא ונדבר על איזו ישראל תהיה כאן - יהודית או אזרחית. תבין לפיד, דמוקרטיה זה לא רק להגיד את מי אתה שונא, זה גם להגיד מה אתה חושב".

 

בהמשך הופיע הכיתוב "אריה דרעי VS יאיר לפיד - העימות", ויו"ר ש"ס מעריך שהצד השני לא יתייצב אליו.

 

בשבועות האחרונים תקף דרעי בהזדמנויות שונות את כחול לבן, טען שהמצע שלהם הוא "העתק-הדבק מיש עתיד" והאשים את הרשימה של לפיד וגנץ ב"דהירה מסוכנת להרס המדינה היהודית שעליה חלמו דורות רבים".

 

לאחר פרסום מצע רשימת "כחול לבן", שעוסק גם בנושאים של דת ומדינה, אמר דרעי כי "לא צריך להיות חרדי כדי להתחלחל מאפשרות שמצע הרסני זה יתגשם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל יוחנן
דרעי ולפיד
צילום: גיל יוחנן
מומלצים