שתף קטע נבחר

חשד לרצח ביפו: גבר מוכר למשטרה נורה למוות

גאנם חינאווי, תושב לוד, נורה ברחוב ביפו ופונה לבית החולים במצב אנוש - שם מת מפצעיו. הוא היה מזוהה עם אחת מכנופיות העבריינים שפועלות ביפו, ועל פי החשד חוסל במסגרת הסכסוכים ביניהן

 

 

גאנם חינאווי, תושב לוד בשנות ה-30, לחייו נורה למוות אמש (שישי) ביפו. הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון במצב אנוש, ושם מת מפצעיו. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי, וכי על פי החשד הראשוני מדובר ברצח.

 

האירוע התרחש ברחוב הדרור ביפו. חינאווי פונה באופן עצמאי לבית החולים, והרופאים במקום נאלצו לקבוע את מותו. הוא הותיר אחריו אישה ותינוק בן 9 חודשים.

  ()
נרצח ביפו. גאנם חינאווי

  ()
זירת הרצח ביפו

  ()
זירת הירי ביפו

  ()

כוחות משטרה הוזעקו לזירת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הנרצח היה מוכר למשטרה ומזוהה עם אחת מכנופיות העבריינים שפועלות ביפו. על פי החשד, הוא חוסל במסגרת סכסוכי הכנופיות.

 

לפני כחודש וחצי נרצח רמזי חמאד, תושב יפו בן 20 שנורה בשכונת עג'מי שבעיר. קרובי משפחתו פינו אותו לבית החולים וולפסון כשהוא ירוי בפלג גופו העליון - ושם נקבע מותו. מהחקירה עלה כי אלמוני המתין לו בכניסה לביתו, ירה בו מטווח קצר ונמלט מהמקום. משפחתו של חמאד מוכרת למשטרה בעקבות סכסוכי חמולות, והוא היה הנרצח השמיני בקרב המשפחה המורחבת.

 

בחודש דצמבר האחרון נרצח אשרף אבו קאעוד, בן 43, תושב יפו שנורה בפתח חנות הממתקים שבה עבד. לפי הצהרת התובע שהגישה המשטרה נגד החשודים ברצח, הוא נורה בראשו עקב סכסוך על דירת מגורים בעיר.


פורסם לראשונה 15/03/2019 23:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים