שתף קטע נבחר

טראמפ לא מרפה מבעלה של היועצת: "לוזר מהגהנום"

בוושינגטון מופתעים מהאויב החדש של נשיא ארה"ב - בן זוגה של היועצת הבכירה קליאן קונוויי, שאמר שטראמפ לא כשיר לתפקיד. טראמפ תוקף את בעלה של קליאן, שלא מהססת להתייצב לצד הנשיא: "למה שיישב בשקט?"

דונלד טראמפ תקף בימים האחרונים כמה פעמים את בן זוגה של קליאן קונוויי, אחת היועצות הבכירות שלו בבית הלבן.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

טראמפ אמר שהבעל ג'ורג' הוא "לוזר ובעל מהגהנום" ובתגובה טען ג'ורג', ולא בפעם הראשונה, שטראמפ אינו כשיר נפשית לתפקיד הנשיא. "נראה שהנשיא נחוש להוכיח את הטענה שלי", אמר קונוויי לכתבים.

 

 

קליאן קונוויי מנהלת הקמפיין של דונלד טראמפ  (צילום: רויטרס, AP)
טראמפ וקליאן קונוויי(צילום: רויטרס, AP)
 

לטראמפ יש יריבים רבים אך המתקפה הבלתי פוסקת נגד קונוויי – עורך דין במקצועו – מעוררת תמיהה בוושינגטון. לרעייתו קליאן, אסטרטגית רפובליקנית ותיקה, יש חלק חשוב בניצחון של טראמפ בבחירות 2016. היא נחשבת לחלק ממעגל המקורבים המצומצם של טראמפ בבית הלבן. לעומתה נחשב בן הזוג ג'ורג' למבקר חריף של הנשיא בטוויטר.

 

אחרי סדרת ציוצים מכפישים של הנשיא בסוף השבוע, בין השאר נגד הסנאטור המנוח ג'ון מקיין, אמר קונוויי שטראמפ לא כשיר לכהן כנשיא. הוא אמר שנראה שהנשיא סובל מהפרעות נפשיות – בין השאר נרקסיזם. טראמפ זעם, וכתב שג'ורג' מתוסכל מכך שלא קיבל תפקיד בממשל טראמפ.

קליאן קונוויי מנהלת הקמפיין של דונלד טראמפ ובעלה ג'ורג' קונוויי  (צילום: רויטרס)
ג'ורג' וקליאן קונוויי(צילום: רויטרס)
 

קונוויי הכחיש את הטענה של טראמפ, ואמר שהוא דחה הצעה לכהן כראש המחלקה האזרחית במשרד המשפטים. טראמפ תקף וכתב בטוויטר: "ג'ורג' קונוויי, שבדרך כלל מוצג כמר קליאן קונווי על ידי מי שמכיר אותו, מקנא מאוד בהצלחה של אשתו. הוא כועס שאני, בעזרתה, לא נתתי לו את התפקיד שהוא רצה כל כך. אני בקושי מכיר אותו אבל תסתכלו עליו, הוא לגמרי לוזר ובעל מהגהנום". קונוויי הגיב וכתב בטוויטר: "אתה משוגע".

 

כשנשאל היום על הסכסוך עם ג'ורג' קונוויי טראמפ המשיך לתקוף. "אני לא מכיר אותו. הוא משוגע. אין שאלה לגבי זה. אני חושב שהוא עושה עוול אדיר לאישה נהדרת", אמר לכתבים בבית הלבן. קונוויי אמר שהוא וטראמפ מכירים כבר שנים רבות, ושהוא מצייץ בטוויטר את דעתו על הנשיא כדי "שלא יצעק על אשתו" את הדברים שהוא חושב על טראמפ.

נשיא ארה
"הוא משוגע", אמר טראמפ על ג'ורג'(צילום: gettyimages)
 

בראיון לפוליטיקו לא היססה קליאן להתייצב לצד טראמפ ונגד בעלה. היא אמרה שטראמפ "הניח לזה במשך חודשים מתוך כבוד אליי. אבל אתם חושבים שהוא לא צריך להגיב כשמישהו, שאינו רופא, מאשים אותו בהפרעה נפשית? אתם חושבים שהוא פשוט צריך לשבת בשקט?".

 

בשיחת טלפון עם רויטרס ג'ורג' קונוויי הכחיש דיווחים שטוענים שהוא וקליאן עובדים על ספר או על סרט שעוסקים במצב הנישואים שלהם. הוא אמר שמדובר בשמועות אבסורדיות, ואמר שהוא לא חושש לביטחונו בעקבות הסכסוך עם נשיא ארה"ב. ג'ורג' סירב להגיב על השפעה אפשרית של הסכסוך על הקריירה שלו כעורך דין או לדבר על היחסים בינו לקליאן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס, AP
דונלד טראמפ וקליאן קונוויי
צילום: רויטרס, AP
מומלצים