שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: בגלל ההשעיה, אוגו יחמיץ גם את חדרה

הניגרי, שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, יעמוד לוועדת משמעת פנימית רק לאחר המשחק בשבת (16:00) מול החבורה של ניסו אביטן. למרות שהצטיין מול אוסטריה, אריאל הרוש אמור לפתוח על הספסל

קשרה של הפועל באר שבע ג'ון אוגו, שמושעה מכל פעילות במועדון לאחר שנתפס לפני שבוע וחצי נוהג תחת השפעת אלכוהול, לא ישותף גם במשחק הליגה בשבת הקרובה (16:00) נגד הפועל חדרה, לאחר שהחמיץ מאותה סיבה את המשחק מול מכבי נתניה (0:1).

 

לטבלת ליגת העל

 

הניגרי, שנמצא בימים אלה עם נבחרתו, יחזור בשישי ובמועדון מתכננים להעמידו בפני ועדת משמעת פנימית לאחר המשחק נגד חדרה. בב"ש חששו ממצבו של לואי טהא שהוחלף אתמול ב-2:4 של נבחרת ישראל על אוסטריה, אך הוא הרגיע את אנשי הקבוצה ויהיה כשיר למפגש מול חדרה.

 

אוגו (צילום: עוז מועלם)
לא ישחק גם מול חדרה. ג'ון אוגו(צילום: עוז מועלם)

 

המגן בן ביטון, שלא שותף נגד סלובניה ובשבת שוחרר מהנבחרת לאחר שנפצע בברכו באימון, צפוי להיעדר מהמשחק. לאחר אבחון ראשוני של בדיקת ה-MRI שהוא עבר, ההערכה היא שלא מדובר בפציעה קשה שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

 

אריאל הרוש שהצטיין בשער הנבחרת בשני המשחקים, במיוחד מול אוסטריה, עשה למאמן ברק בכר כאב ראש חיובי, שכן התכנון שלו הוא להמשיך לתת קרדיט לאוהד לויטה, שבשבועות האחרונים מציג יכולת גבוהה. אם הרוש לא יתפוס עד לסיום העונה את אפודת השוער הראשון הוא צפוי לבקש להשתחרר מחוזהו. בבירת הנגב לא צפויים לשחררו ללא תרומה ובכל מקרה מאמינים שהופעותיו בנבחרת יגרמו לכך שיהיה לו ביקוש באירופה.

 

אריאל הרוש נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
כאב ראש חיובי. אריאל הרוש (צילום: עוז מועלם)

 

מי שכבר אתמול יצאו לספרד הם מספר שחקנים ממחלקת הנוער במסגרת שיתוף הפעולה עם אתלטיקו מדריד, והם ייבחנו במועדון הפאר. הקבוצה מימנה עבורם את כרטיסי הטיסה ואילו הספרדים את האירוח. יחד איתם נמצא גם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שרון אביטן. בתקופה הקרובה שחקנים נוספים מהמחלקה ייצאו להתרשמות במדריד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ג'ון אוגו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים