שתף קטע נבחר

ווייד על בוש: "אחד השחקנים הגדולים אי פעם"

מיאמי תלתה את הגופייה של כוכב העבר על תקרת האולם, וחברו הוותיק לא חסך בשבחים: "החוליה והאדם שהפך את עידן השלישייה איתי ועם לברון לאגדי". הנשיא פט ריילי: "לא רק כוכב-על, גם אדם-על". בוש עצמו הודה לקהל: "בכל פעם שהייתי למטה, לימדתם אותי איך לקום", והתבדח: "נתראה בהיכל התהילה"

מיאמי עשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) כבוד לכוכב העבר שלה כריס בוש, כשתלתה את הגופייה שלו על תקרת האמריקן איירליינס ארנה בהפסקת משחק ההפסד לאורלנדו (104:99).

 

לטבלאות ה-NBA

 

כל שחקני הקבוצה הנוכחיים ורבים מכוכבי העבר, כמו אלונזו מורנינג ושיין באטייה, היו על הפרקט בזמן הטקס. נשיא ההיט הציג את בוש והגדיר אותו כ"לא רק סופרסטאר, אלא גם סופר-אדם. בוש יהיה לנצח חלק ממיאמי היט".

 

הגופיה של כריס בוש בתקרת האולם של מיאמי היט (צילום: AP)
הגופיה של כריס בוש בתקרת האולם של מיאמי היט(צילום: AP)

 

לברון ג'יימס מברך את בוש:

 

 

 

חברו הטוב של בוש, דוויין ווייד, אמר שאלמלא בוש אי אפשר היה להקים את הקבוצה הגדולה שזכתה בשתי אליפויות רצופות (2012, 2013): "הוא אחד השחקנים הגדולים שחיו. הוא היה החוליה והאדם שהפכו את עידן 'שלושת הגדולים' (יחד עם לברון ג'יימס) לאגדי".

 

הפרישה של בוש הגיעה מוקדם משהיה רוצה, לאחר שבעונת 2015/16 התגלה כי הוא סובל מקריש דם. למרות זאת, הוא תמיד היה אדם מלא הומור ונחשב למלך מפוצצי הראיונות של חבריו לקבוצה בסיום משחקים. גם במהלך הטקס הוא התבדח: "ניפגש בספרינגפילד", אמר לקהל, כשהוא רומז למקום שמגיע לו בהיכל התהילה של הליגה. "קלי קלות. הייתי די טוב, אז אני אעבור בלי בעיות את הוועדה".

 

בוש עם לברון, ריי אלן ועוד אחד, נוריס קול. אגדה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
בוש עם לברון, ריי אלן ועוד אחד, נוריס קול. אגדה(צילום: gettyimages)

 

בוש לא ויתר על השאגה שהייתה אחד ממאפייניו המפורסמים, והדליק את הקהל, כנראה בפעם האחרונה, בצעקת "Come ON" אדירה. האוהדים השיבו לו באותן מילים. בנימה רצינית יותר, הוא הודה לאוהדי ההיט על התמיכה ברגעים קשים. הוא סיפר שלאחר שנודע על הבעיות הרפואיות שלו, הוא קיבל אלפי מכתבי תמיכה. "בכל פעם שהייתי על הקרשים, לימדתם אותי איך לקום חזרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים