שתף קטע נבחר

הרב שהיה חברו הטוב של מייקל ג'קסון: "חטפתי בחילה"

"לא יכולתי להאמין שהוא עשה את זה", אמר הרב שמואלי בוטח בראיון שמעורר הדים בארה"ב. מי שנחשב לאחד הרבנים הבולטים שם, והיה חברו הקרוב של מייקל ג'קסון, טען כי יש להעריך מחדש את מורשתו של הזמר, בעקבות הסרט הדוקומנטרי "לעזוב את נוורלנד"

 

"כמו לחטוף אגרוף בבטן": הרב שמואלי בוטח, מהבולטים שברבני ארה"ב, היה חברו של אליל הפופ, מייקל ג'קסון – אך כעת קורא לחשיבה מחודשת על מורשתו של הזמר, בעקבות הסרט הדוקומנטרי "לעזוב את נוורלנד", החושף עדויות קשות על מעשים פדופיליים מצדו.

 

<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות >>

 

"אני לא מאמין שהאיש הזה משקר", אמר הרב בוטח (52), בראיון לערוץ 9now בטלוויזיה האוסטרלית, עם טרייסי גרימשו. הרב האורתודוכסי שמואלי בוטח התפרסם בעקבות ספרו "סקס כשר", ונחשב כאחד הרבנים הבולטים ביהדות ארה"ב, וכמקורבם של ידוענים רבים.

 

קראו עוד בערוץ היהדות : 

 

ידידותו הקרובה וארוכת השנים - משנת 1990-2001 - עם הזמר מייקל ג'קסון, זכתה לבולטות לא מועטה – וגם יציאתו נגד מעשיו של האיש כעת, עם פרסום הדוקו שתיעד את קורבנותיו, לכאורה, של ג'קסון באחוזתו המפורסמת "נוורלנד", מעוררת הדים.

 

שינה את דעתו

החברות בין השניים החלה עוד לפני ההסדר המשפטי של ג'קסון עם אחד מקורבנותיו, ג'ורדי צ'נדלר, וגם לאחריו. משנשאל אם לא הטרידה אותו העדות הראשונה ההיא, השיב בוטח כי לא התעמק בעובדה שהמשפחה העדיפה לקבל 23 מיליון דולר ולא ללכת למשפט, כך לפי כלי תקשורת בארצות הברית. לעומת זאת, הצפייה בסרט - הוא מעיד - שינתה את דעתו לגבי ג'קסון.

 

הרב שמואלי בוטח עם מייקל ג'קסון ואורי גלר, בימים אחרים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הרב שמואלי בוטח עם מייקל ג'קסון ואורי גלר, בימים אחרים(צילום: רויטרס)

 

"יש בי הערכה מחודשת של המורשת של מייקל ג'קסון נוכח הסרט הדוקומנטרי הזה", העיד, וטען להגנתו: "מעולם לא שמענו האשמות שהיו כל כך מפורטות, לא ראינו את פניהם של המאשימים בשעה שמסרו את עדותם, ומעולם לא שמענו את בני המשפחה שהיו צריכים לתת כתף לכאב הזה". הוא הוסיף כי "לראות את האשמה על פניהם של ההורים, נגעה בי עמוקות".

 

בראיון שולב הקטע מראיון עבר של ג'קסון, שבו טען כי "לחלוק עם משהו מיטה זו המחווה האהובה ביותר שניתן לעשות". בתגובה אמר בוטח בזעם כי חש בחילה: "אתה לא יכול לחלוק מיטה עם ילד של מישהו אחר. זה לא מוסרי ובלתי מתקבל על הדעת. הצפייה בזה הייתה כמו לחטוף אגרוף בבטן. לא יכולתי להאמין שהוא עשה את זה, שהוא אמר את זה, שהוא לא הבין שיש בכך משהו שגוי".

 

דבריו של הרב בוטח מתווספים לקריאות להחרמת שיריו ומורשתו של מייקל ג'קסון בעקבות הקרנת הסרט. במקביל מדווחים כלי התקשורת בארה"ב כי אחיינו של הזמר, טאג, אישר ל- NME כי הוא עובד על סרט דוקומנטרי חדש שיסתור את "לעזוב את נוורלנד".

 

הרב שמואל בוטח עם מייקל ג'קסון בימים אחרים (צילום: Getty Images imagebank)
"לא יכולתי להאמין שהוא עשה את זה". הרב בוטח עם ג'קסון(צילום: Getty Images imagebank)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images imagebank
הרב בוטח עם מייקל ג'קסון, בימים אחרים
צילום: Getty Images imagebank
מומלצים