שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: אושרת קוטלר עוזבת את חדשות 13

כחודש אחרי סערת "החיילים חיות האדם", ל-ynet נודע כי מגישת תוכנית הטלוויזיה "המגזין" שמשודרת ברשת תעזוב אחרי יותר מעשור. חדשות 13 אישרו את הידיעה: "קוטלר החליטה כי תצא לחופשה ללא תשלום בת שנה"

פרסום ראשון: כחודש בלבד אחרי סערת ההתבטאות השנויה במחלוקת על חיילי צה"ל בשידור חי - אושרת קוטלר עוזבת את חברת החדשות של ערוץ רשת, כך נודע ל-ynet. היא צפויה לסיים את תפקידה בחודש יוני הקרוב. על פי גורמים "קוטלר ביקשה חופשה ללא תשלום של לפחות שנה".

 

קוטלר בת ה-53, הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 13 עוד בימיו כערוץ עשר והגישה בעשר השנים האחרונות את תוכנית "המגזין" בערב שבת. במסגרת תפקידיה בערוץ, הגישה גם את המהדורה המרכזית לסירוגין.

 

אושרת קוטלר ()
עוזבת. אושרת קוטלר

בחודשים האחרונים שמה של המגישה הוותיקה עלה לכותרות בעקבות שתי פרשיות שונות: הראשונה הייתה אחרי שתחקירנית שעבדה תחתיה הגישה תלונה במשטרה לאחר שלטענתה קוטלר "סגרה אותה בחדר, איימה ותקפה". כעבור זמן קצר קוטלר שוב עלתה לכותרות בעקבות התבטאות על חייל צה"ל בשידור בתוכניתה "המגזין", זאת בתגובה לכתבה על התעללות בפלסטינים בגדוד נצח יהודה: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש", אמרה. בסופה של אותה תוכנית הבהירה: "הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי אותם חיילים שהשליטה שלנו על הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע", ואף הוסיפה: "אמשיך להביע את דעתי בתוכנית הזאת. לא תצליחו להשתיק אותי".

 

ההתבטאות עוררה סערה גדולה שגררה התייחסות גם של ראש הממשלה נתניהו ושל שלל פוליטיקאים. באותו השבוע גם הוצמדה למגישת הטלוויזיה אבטחה צמודה מחשש לפגיעה בה. בתוכניתה הבאה ניסתה להבהיר את דבריה: "אני מצטערת מעומק לבי אם דבריי פגעו במי מכם, אבל אינני יכולה שלא לראות את המחיר היקר שאנו משלמים דרך ילדינו, חיילנו, על מציאות השליטה בעם אחר. מציאות שנמשכת 52 שנה. ולא, אין לי פתרונות קסם. אני לא פוליטיקאית". לפיה, מטרת דבריה הייתה "לגרום לנו כחברה לקחת אחריות אישית על מעשיהם של חיילי נצח יהודה, שכן אי אפשר להאשים אותם בחציית גבולות מוסריים וחוקיים כשאנחנו הם אלה שמעמידים אותם בפני מציאות בלתי אפשרית בשטחים יום אחרי יום".

 

מחברת חדשות 13 נמסר: "אושרת קוטלר הודיעה כבר לפני חודשים ארוכים כי בכוונתה לצאת לחופשה ארוכה ללא תשלום. קוטלר החליטה בימים האחרונים כי תצא במהלך הקיץ, לחופשה ללא תשלום בת שנה". את תגובתה של קוטלר לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה.

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
עוזבת. אושרת קוטלר
צילום מסך
לאתר ההטבות
מומלצים