שתף קטע נבחר

גמר הפלייאוף לנשים: רמלה תעלה ל-0:2?

אחרי ה-56:77 המרשים בחוץ על מכבי אשדוד ביום שני האחרון, החבורה של אלי רבי תקווה לשמור על הבית (ה', 19:10) ולעשות צעד גדול לעבר אליפות ראשונה מזה שש שנים

שש שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה אליצור רמלה זכתה באליפות ליגת העל לנשים. מחר (חמישי, 19:10) היא תוכל לעשות צעד נוסף בדרך לשבירת הנאחס, כשתארח את מכבי אשדוד למשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף.

 

רמלה מוליכה 0:1 בסדרה לאחר שגנבה ביום שני האחרון את הביתיות מאלופת חמש השנים האחרונות - עם 56:77 מוחץ בחוץ. אם זה לא מספיק, אשדוד תגיע לקריית מנחם בסגל קצר מאוד, עם שתי זרות בלבד (דניאל אדאמס וצ'לסי הופקינס) וללא ויקטוריה ויויאנס ואליסה בארון, שקרעו שתיהן את הרצועה הצולבת בברכן בהפרש של שבוע זו מזו.

 

טיפאני מיצ'ל מול שי דורון (צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
מיצ'ל מול דורון. אשדוד מחפשת פיתרונות לזרה של רמלה(צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

 

בארון היא השחקנית השלישית העונה באשדוד שקרעה את הרצועה הצולבת בברכה והרביעית שסיימה את העונה מוקדם מהצפוי. אליהן עוד קדמה קרימה קריסמס, שחתמה במועדון בקיץ, קרעה את הרצועה הצולבת עוד במהלך עונת ה-WNBA והוחלפה.

 

על מנת לחזור לסדרה ולהשוות ל-1:1 חייבת הקבוצה של גלעד כץ למצוא פתרונות יצירתיים מול טיפאני מיצ'ל שנמצאת בכושר שיא, ג'יימי נארד ואליסון הייטאוור - וזה לא הולך להיות קל.

 

אליסה בארון צ'לסי הופקינס דניאל אדאמס מכבי אשדוד (צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה)
בארון, הופקינס ואדאמס. רק שתי האחרונות בסגל(צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה)

 

אשדוד תצטרך למקסם את התפוקה של אדאמס, הופקינס, שי דורון, ירדן גוט ואנט סנואו ולבטל את היתרון שהיה לרמלה במשחק הראשון בכדורים חוזרים (46 של רמלה לעומת 31 לאשדוד), באחוזים מעבר לקשת (48 לעומת 25) ובאחוזים מקו העונשין (80 לעומת 50).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הנשים
טיפאני מיצ'ל
צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הנשים
מומלצים