שתף קטע נבחר

הילד שריגש את המדינה ערך בכורה במכבי ת"א

לפני חמש שנים נדב נידם בן ה-17 זכה באות השחקן ההוגן אחרי שהודה כי לא הוכשל ברחבה. עכשיו הוא אצל הצהובים ומול מכבי נתניה (1:4) ערך את הופעת הבכורה בבוגרים. בסיום הוא הונף ע"י השחקנים

רק לפני חמש שנים ילד ממודיעין הצליח לרגש את הכדורגל הישראלי. חלוץ קבוצת הילדים של עירוני מודיעין, נדב נידם בן ה-13, נפל ברחבה והשופט שרק לפנדל. אבל נידם, באקט נדיר של הוגנות, הודה שלא הוכשל והפנדל בוטל.

 

אותו נידם, היום בן 17, עלה אתמול (שני) כמחליפו של אבי ריקן בדקות הסיום בניצחון של מכבי ת"א מול מכבי נתניה, וערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של מכבי תל אביב.

 

נדב נידם (צילום: עוז מועלם)
נדב נידם אתמול(צילום: עוז מועלם)

נדב נידם (צילום: עוז מועלם)
צעיר מוכשר(צילום: עוז מועלם)

 

נידם בילדותו (צילום: פיונה רוזנברג נידם)
נידם בילדותו(צילום: פיונה רוזנברג נידם)

נדב נידם ()

כאמור, נידם פנה לשופט במשחק ההוא והודה בפניו: "לא הכשילו אותי, נפלתי לבד". השופט שיבח את השחקן על היושר וההגינות, ביטל את ההחלטה והאוהדים כיבדו את החלוץ במחיאות כפיים. גם שוער קריית אונו אור יצחק ניגש לנידם ולחץ את ידו.

 

בסיום ניצחה קריית אונו 0:3. מאמניו של השחקן, אסי בן הרוש וניקי אליהו ניגשו אליו, עודדו אותו ואמרו לו: "אתה דוגמה ומופת לכדורגלן הגון. כל הכבוד לך, המשך כך. הלוואי שרבים ילמדו ממך מה זו הגינות". נידם קיבל תעודת הוקרה ואת גביע "אות השחקן ההוגן" בעקבות המעשה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים