שתף קטע נבחר

מירי בוהדנה

בת 41, שחקנית ומנחת טלוויזיה

0 מטפלות אני מעסיקה. הילדים שלי כבר גדולים וכרגע אני בעיקר על תקן נהגת (צילום: אלכס ליפקין)
0 מטפלות אני מעסיקה. הילדים שלי כבר גדולים וכרגע אני בעיקר על תקן נהגת(צילום: אלכס ליפקין)

 

41 זה יום ההולדת שחגגתי השנה, ואין שום קשר בין הגיל הכרונולוגי שלי למה שאני מרגישה ואיך שאני מתנהלת. טפו טפו, אני פעילה מאוד, מטורפת על סוסים ואקסטרים, נמתחת ונרגעת ביוגה כמו נדיה קומנצ'י, ועדיין מתלבשת כמו טיינאייג'רית.

 

18 זה מה שאענה אם יעירו אותי באמצע הלילה וישאלו בת כמה אני.

 

0 סיגריות אני מעשנת היום. אף פעם לא הייתי קטר אבל הפסקתי לגמרי לא מזמן, אחרי שעברתי סדנה אצל מטפלת מהממת והבנתי שאני סתומה ושחברות הטבק עשו עליי קופה. זו לא קלישאה להגיד שהכל בראש.

 

6:30 זו השעה שבה אני מתעוררת מדי בוקר, ביקיצה טבעית. עושה כמה דקות מדיטציה, מקשיבה לטבע - כי אני חיה ממש בתוך שמורה. מודה לאלוהים שהחזיר את נשמתי ויאללה, להעיר את הגמדים.

 

3 סוסים יש לי, ובכל יום אני מגיעה לחווה כדי לטפל בהם - לא משנה אם יורד גשם, ברד או אם יש חמסין בחוץ. האהבה הזו והקשר הזה - זר לא יבין זאת. נשיקות וגירודים, קיווצ'וצ'ים של הפרצוף החמוד שלהם. לנקות אותם, להריח אותם, לחפוף אותם עם סבון ריחני, לטייל איתם בטבע, להבריש אותם - פשוט להיות איתם. זאת התרפיה שלי, ואני מודה לאלוהים על כך שנתן לי את הזכות ליהנות מכל הטוב הזה.

 

100% שאני שלמה עם עצמי ועם גופי - ולא, הוא לא מושלם. למזלי תמיד הייתי ספורטיבית אבל עדיין, להצטלם בהלבשה תחתונה או ביקיני לא תמיד ירגיש לי סבבה ומגניב. אני נמצאת בשלב שבו אני צריכה לכבד את עצמי ואת משפחתי, ויש מספיק ילדות יפות עם בטן שטוחה שכן יסכימו.

 

100% שלא יהיה לי אינסטגרם. לא רוצה להעליב אף אחד, אבל אין לי שום צורך לדווח מה אכלתי, איפה ביליתי או למסחר את עצמי בקבלת מתנות. וחוץ מזה, אני מאוד מאמינה בעין הרע.

 

6 הודעות שלא קראתי ממתינות לי כרגע בווטסאפ. אחת מחבר טוב מהחווה ששלח לי מלא סמיילים והודיע בגאווה שהסוסה שלי מבייצת והגיע הזמן להרביע אותה, והשאר מקבוצת ההורים הדי מתחשבת ולא חופרת של אחד מילדיי.

18 זה מה שאענה אם יעירו אותי באמצע הלילה וישאלו בת כמה אני (צילום: אלכס ליפקין)
18 זה מה שאענה אם יעירו אותי באמצע הלילה וישאלו בת כמה אני(צילום: אלכס ליפקין)

3 ילדים יש לי והם בהחלט הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. זה לא תמיד קל ולפעמים אפילו מתסכל, אבל אין אושר כזה ואין אהבה כזו. הם מלמדים אותנו על סבלנות וחמלה, מרעיפים כמויות של אהבה וגם מוציאים מהדעת.

 

0 מטפלות אני מעסיקה. הילדים שלי כבר גדולים וכרגע אני בעיקר על תקן נהגת.

 

17 שנה אני ובבו ביחד. זה מרגיש כאילו כל מערכות היחסים שהיו לפניו נמחקו והוא היה שם מאז ומעולם. בהתחלה היחסים שלנו היו בלונג דיסטנס כי הוא עבד בלונדון, וזה לגמרי חיזק את הקשר שלנו ושימר אותו. הוא החבר הכי טוב שלי.

 

100% שאני מעצבנת כשאני אומרת לאנשים שהאוכל האהוב עליי הוא ירקות. חוץ מזה אני אוהבת גם דגים חריפים וחלה של שבת שאני אופה.

 

4 פעמים בשבוע אני מתייצבת לשיעור יוגה.

 

1 מחמאה אני אוהבת מאוד לקבל - שאני נראית ילדה. אומרים לי את זה הרבה, ואני מתמוגגת מזה. הטלוויזיה יכולה מאוד לבגר אבל ביומיום אני שיא הטבעית, ואנשים שפוגשים אותי אומרים שאני נראית בשנות ה-20 לחיי. ברוך השם בורכתי בגנים משובחים ויש בי שמחת חיים ואהבה שכנראה גם תורמים לזה. הלוואי שזה יישאר ככה.

 

1 דבר יכול להוציא אותי מהדעת - פקקים. אני שונאת אותם ויכולה להתפוצץ מרוב עצבים, ואפילו נשימות לא עוזרות. אני פשוט ממוטטת מזה. כשאני צריכה להגיע לאנשהו אני תמיד בודקת בווייז מה הנזק, ואם זה חמור אני מבטלת או דוחה. זה לא שווה את הקריזה. אם אין ברירה, אני לוקחת מונית.

4 פעמים בשבוע אני מתייצבת לשיעור יוגה (צילום: אלכס ליפקין)
4 פעמים בשבוע אני מתייצבת לשיעור יוגה(צילום: אלכס ליפקין)
 

1.70 מ' זה הגובה שלי, ומאז ומתמיד הוא הרגיש לי בול - לא גבוה ולא נמוך מדי. אני יכולה ללכת עם עקבים ולא לעבור את בבו או להיראות כמו גמל. בואי נגיד שתצוגות לוויקטוריה'ס סיקרט אני לא אעשה.

 

38 זו המידה שלי בנעליים ולדעתי אין דבר יותר נשי מזה. יש לי פטיש לכפות רגליים יפות ונשיות.

 

300 פעמים ביום אני אומרת "אני אוהבת אותך", לפחות. כל הזמן, בכל רגע נתון ובכל פעם בדרך אחרת - נשיקה, חיבוק, קיווצ'וץ', במחוות, במילים כמו "חיים שלי", ו"נשמה". כל הזמן ולכולם. וכמובן, לבבו ולילדים הכי הרבה.

 

צילום: אלכס ליפקין

ייצוג וניהול בלעדי: ADD

סטיילינג: סיימון אלמלם

איפור ושיער: מיקי בוגנים במוצרי איפור של Miki Buganim Cosmetics

ע. סטיילינג: גיתית דבוש ואור לוזון

סווטשירט: פולו ראלף לורן

אוברול: איזבל מאראנט לאמור

ג'ינס: סאן לורן לאמור

בגדי גוף: דיסקוורד לפקטורי 54

חגורה: ראלף לורן


פורסם לראשונה 05/05/2019 10:14
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס ליפקין
מאה אחוז שלמה עם עצמה. מירי בוהדנה
צילום: אלכס ליפקין
מומלצים