שתף קטע נבחר

בראשון: משחק קריטי לנבחרת ישראל במוקדמות היורו

כדוריד: אחרי ההפסד הכואב בחוץ לקוסבו, תארח הנבחרת לוגמלין את יריבתה (19:00, היכל שלמה, כניסה חופשית). רק ניצחון בפער של יותר משלושה שערים ישאיר לכחולים-לבנים סיכוי להעפיל לטורניר היבשתי. יוסי אפו יחליף את עומר גרא בסגל. עתודה: הצגה של יואב למברוזו

נבחרת ישראל יודעת שרק ניצחון בפער של יותר משלושה שערים על קוסובו מחר (ראשון, 19:00, היכל שלמה), ישאיר לה סיכוי להעפיל לטורניר היבשתי. כזכור, ביום רביעי רשמו הכחולים-לבנים את אחד ההפסדים הכואבים שלהם בשנים האחרונות - 27:24 בחוץ לאותה קוסובו.

 

אחרי שלושה מחזורים, לפולין, ישראל וקוסובו אותו מאזן (ניצחון ושני הפסדים). בהמשך הקמפיין מחכה לנבחרת שני משחקים סופר קשים בחוץ נגד הפולנים ובבית מול גרמניה, שכבר הבטיחה למעשה את המקום שלה ביורו.

 

עמית סטלמן באוויר (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
סטלמן. יוביל את הנבחרת לניצחון?(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

בעקבות ההפסד החליט המאמן הלאומי, אולג בוטנקו, לבצע שינוי אחד בסגל - עומר גרא בחוץ, יוסי אפו בפנים.

 

עתודה: תוצאות יפות בפורטוגל

נבחרת העתודה סיימה אתמול את חלקה בטורניר בינלאומי בפורטוגל בשוויון 26:26 מול ספרד החזקה. הישראלים ניצחו מוקדם יותר את המארחת - 25:28 והפסידו לצרפת אחרי משחק צמוד 31:29, למרות שכבר הוליכו בפער של חמישה שערים. מדובר בשלוש יריבות שישחקו הקיץ באליפות העולם.

 

יואב למברוזו, שמשחק העונה באייזנאך מהליגה השלישית בגרמניה, נבחר למצטיין הטורניר אחרי שסיים כמלך השערים (31 כיבושים). מול פורטוגל הוא סיים עם 11 שערים ו-7 בישולים, נגד צרפת הפגיז 14 שערים ובתיקו מול ספרד 6.

 

יואב למברוזו בפעולה (צילום: מאריו מוריירה, איגוד הכדוריד הפורטוגלי)
יואב למברוזו בפעולה(צילום: מאריו מוריירה, איגוד הכדוריד הפורטוגלי)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
יוסי אפו
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים